Kéretlen üzenet újra küldése

From: Bak Kecske <kecske_kecske_at_citromail.hu>
Date: Sun, 11 Jan 2015 22:50:43 +0100

 Kedves Mária Azt a leveledet, amiben az everystudent.hu oldalt reklámozod, és nem kértem, nem is kaptam meg. Kérlek, küldd el újra, mondjuk nem Spammer Marcsi aláírással, mert így úgy nyeli le ez a fosgeciszar citromail, hogy nyomtalanul. Remélem az üzemeltetők is olvassák, hogy rágja le a piranha az összes faszukat, milyen alapon döntik ők el, hogy egy levél spam, vagy sem, úgy, hogy nem is értesítenek semmilyen formában engem, a címzettet. Baráti ökleléssel: Bak Kecske