♡ Akár 72% -al nagyobb kitartás a szexben!

From: Balázs Nagy, Szupervasarlas.com <noreply_at_szupervasarlas.com>
Date: Wed, 11 Feb 2015 06:27:00 +0100

Hogyan sikerült megnövelnem a péniszem 2,5 cm-el, csupán egy hét alatt!

♡ Akár 72% -al nagyobb kitartás a szexben!

Megoldást kellett találnom…

Néhány órát eltöltöttem a pénisznövelő módszerek tanulmányozásával, különböző fórumokon: tabletták, hosszabbítók, pénisz pumpák és hasonlók. De, igazából nem bíztam mindezekben a dolgokban. Mielőtt még lefeküdtem volna, rákerestem az utolsó oldalra, ahol megláttam a Turbo Max Blue ragtapaszok reklámját. Azt éreztem, hogy valamit mindenképpen meg kell tennem, mielőtt elalszom, így hát megrendeltem ezeket a ragtapaszokat. Semmit sem veszíthettem, garancia volt a pénzvisszafizetésre – ezért is döntöttem úgy, hogy megpróbálom.

Pár nappal később megkaptam a csomagot, amelyben aTurbo Max Blue ragtapaszok voltak. Csekély postaköltséget fizettem, úgy hogy jól jártam. Természetesen nem voltam túlfűtött mindezzel, de mindenképpen valami eredményt reméltem. Miután elolvastam a csomagolásban lévő utasítást, egyszerűen felragasztottam a tapaszt a bőrömre, és vártam. Következő napon azt levettem, és másikat ragasztottam fel. És így, minden nap. Nagyon egyszerű, nem?

Ahogy értelmeztem, a Turbo Max Blue ragtapaszok, a hímvesszőben a vér mikro cirkulációjára van kihatással, így serkentve a véráramlást. Ennek a nyomásnak a hatására, a hímvessző sejtszövetei tágulnak. Már az első ragtapasz után, pillanatnyi eredményt éreztem. A péniszem egy kicsit vastagabbnak nézett ki. Ez, valószínű azért, mert a ragtapasz serkenti a vérkeringést a hímvesszőben. Ezért is, nagyon könnyen volt erekcióm.

Követtem az utasítást, a ragtapaszokat naponta cseréltem, és kb. az első hét után, eldöntöttem, megmérem a péniszemet, hogy lássam, valóban van-e valami eredmény a nagyságot illetően. Valamiben reménykedtem, legalább fél centiben, vagy bár néhány milliméterben. De, amikor lemértem és megláttam az eredményt, egyszerűenledöbbentem! A péniszem 2,5 cm-el lett nagyobb, csupán egy hét alatt! Majdnem ugráltam örömömben... Nem reméltem ilyen gyors eredményt, és véleményem szerint ez teljes lehetetlenség! Nagyon izgatott voltam, és tovább folytattam a Turbo Max Blue használatát a következő néhány napban, ha már ennyivel nagyobb volt a farkam!

Hogy távolítsa el az e-mail a levelezési listán, kattintson ide