Írj nekem

From: Katka <xide_at_gmx.de>
Date: Thu, 21 May 2015 19:06:51 +0000 (UTC)

Jó nap!
Még soha nem írt az interneten, és én egy kicsit aggódom.
Írok egy kicsit rólam:
Szép vagyok, de nem annyira fiatal.
Én vagyok Oroszországból, de szeretné megtalálni egy külföldi
Lehet kérdezni, miért nem keresek randizgatni Oroszországban?!?!?!
Így mentem internet kávézó felfedezni.
Ezért írtam neked.
Kerestem az interneten, és láttalak.
Úgy döntöttem, hogy írok neked, tetszett Önnek.
Örülnék, ha válaszol nekem.
Képzeld nekem egy levelet, remélem tetszik nekem.
Kérjük, válaszát a levelet, mi lesz megismerni egymást jobban.
Megvárom a válaszát.
Remélem, és várjon.
Azt elfelejtettem írni, hogy a nevem Katya.
Várom a válaszát.
Katya