Felejtse el az egészségügyi problémáit, kérje e-könyvét ingyenesen

From: Egészséges életmód <ad_at_bonusadria.com>
Date: Wed, 23 Sep 2015 15:00:16 +0200

Tisztelt Vsrl!
Istvn vagyok s van kt csodlatos unokm. 60
vesen mg mindig egsz fiatalnak szmtok, de
igazsg szerint nem rzem magam 40-nl tbbnek s
a bartaim szerint sem tnk idsebbnek. Egsz
letemben szerettem a kerkprozst, valaha tagja
voltam egy kerkpros klubnak is. A biciklizs
gyermekkorom ta szenvedlyem, gyakran tettnk meg
egsz napos, 40 km-es trkat, ahonnan estnknt
kimerlten de megelgedve trtnk haza. Aztn egy
nap vratlanul, az gyrl felkelve ers fjdalom
hastott a cspmbe. Alig tudtam megmozdulni,
nemhogy az gybl kikelni vagy elindulni...A
felesgem ktsgbeesve vitt el a hzi orvosunkhoz,
aki kimondta a diagnzist: zleti gyullads.
Gygyszereket s sok pihenst rt fel.
Elkpzelhetetlen, hogy egy sportos belltottsg
egyn, mint amilyen n is vagyok otthon, a kanapn
ljn bezrva egsz nap.

A hr teljessggel letaglzott. A felesgem
ktsgbeesve figyelte amint fokozatosan bezrkzom
s lassacskn eltvolodok mindenkitl. Az
unokimat sem akartam mr tbb ltni! A felesgem
egy nap ksz helyzet el lltott. Egy
bartnjtl kapott krmet nyomott a kezembe,
amire az volt rva. Ezzel a krmmel kend be a
fjdalmas terletet s llj fel! Itt az ideje,
hogy vgre kimozdulj! Az unokid ton vannak
hozznk s n el szeretnm vinni ket biciklizni.
Miutn vonakodva kiprbltam a termket azonnali
enyhe javulst reztem. reztem, hogy a fjdalom
mlik s ismt mozgsba lendltem. Aznap dlutn
mindannyian kimentnk egyet biciklizni,
fantasztikus volt! Azta is rendszeresen hasznlom
a krmet az esetleges zleti gyullads okozta
fjdalom megelzse cljbl. Megfzs ellen,
gsi srlsek, valamint ajakherpesz kezelsre a
felesgem is rendszeresen hasznlja. Nagyszer
termkrl van sz, amely alkalmas az egsz csald
szmra! Mert ez egy 100%-ban termszetes s
mellkhatsok nlkli termk. Az segtsgvel n
is visszanyerheti j kzrzett. Higyje el nekem,
a szavamat adom r!

jdonsg!

A termszetes megolds titka zleti panaszok
kezelsre

A knyv pdf vltozatnak ingyenes letltse itt

Szemlyre szl kedvezmnyes vsrlshoz ne
felejtse el feltntetni a kvetkez promcis
kdot.: EE813

Erre a levlre krjk ne vlaszoljon, nem kerl
feldolgozsra.
Amennyiben nem kvn tlnk tbb hrlevelet
fogadni, kattintson a
leiratkozs =>
http://adriaedm.com/unsub?l=hu&sid=6cea5f5e5ace2e5d9103766851443013216&cid=c10f48884c9c7fdbd57111443013216
 linkre
vagy rjon az un_at_bonusadria.com email cmre.