Felejtse el az egészségügyi problémáit, kérje e-könyvét ingyenesen

From: Egészséges életmód <ad_at_bonusadria.com>
Date: Wed, 23 Sep 2015 15:00:16 +0200

Tisztelt Vásárló!
István vagyok és van két csodálatos unokám. 60
évesen még mindig egész fiatalnak számítok, de
igazság szerint nem érzem magam 40-nél többnek és
a barátaim szerint sem tünök idösebbnek. Egész
életemben szerettem a kerékpározást, valaha tagja
voltam egy kerékpáros klubnak is. A biciklizés
gyermekkorom óta szenvedélyem, gyakran tettünk meg
egész napos, 40 km-es túrákat, ahonnan esténként
kimerülten de megelégedve tértünk haza. Aztán egy
nap váratlanul, az ágyról felkelve erös fájdalom
hasított a csípömbe. Alig tudtam megmozdulni,
nemhogy az ágyból kikelni vagy elindulni...A
feleségem kétségbeesve vitt el a házi orvosunkhoz,
aki kimondta a diagnózist: ízületi gyulladás.
Gyógyszereket és sok pihenést írt fel.
Elképzelhetetlen, hogy egy sportos beállítottságú
egyén, mint amilyen én is vagyok otthon, a kanapén
üljön bezárva egész nap.

A hír teljességgel letaglózott. A feleségem
kétségbeesve figyelte amint fokozatosan bezárkózom
és lassacskán eltávolodok mindenkitöl. Az
unokáimat sem akartam már többé látni! A feleségem
egy nap kész helyzet elé állított. Egy
barátnöjétöl kapott krémet nyomott a kezembe,
amire az volt írva. Ezzel a krémmel kend be a
fájdalmas területet és állj fel! Itt az ideje,
hogy végre kimozdulj! Az unokáid úton vannak
hozzánk és én el szeretném vinni öket biciklizni.
Miután vonakodva kipróbáltam a terméket azonnali
enyhe javulást éreztem. Éreztem, hogy a fájdalom
múlik és ismét mozgásba lendültem. Aznap délután
mindannyian kimentünk egyet biciklizni,
fantasztikus volt! Azóta is rendszeresen használom
a krémet az esetleges ízületi gyulladás okozta
fájdalom megelözése céljából. Megfázás ellen,
égési sérülések, valamint ajakherpesz kezelésére a
feleségem is rendszeresen használja. Nagyszerü
termékröl van szó, amely alkalmas az egész család
számára! Mert ez egy 100%-ban természetes és
mellékhatások nélküli termék. Az segítségével Ön
is visszanyerheti jó közérzetét. Higyje el nekem,
a szavamat adom rá!

Újdonság!

A természetes megoldás titka ízületi panaszok
kezelésére

A könyv pdf változatának ingyenes letöltése itt

Személyre szóló kedvezményes vásárláshoz ne
felejtse el feltüntetni a következö promóciós
kódot.: EE813

Erre a levélre kérjük ne válaszoljon, nem kerül
feldolgozásra.
Amennyiben nem kíván tölünk több hírlevelet
fogadni, kattintson a
leiratkozás =>
http://adriaedm.com/unsub?l=hu&sid=6cea5f5e5ace2e5d9103766851443013216&cid=c10f48884c9c7fdbd57111443013216
 linkre
vagy írjon az un_at_bonusadria.com email címre.