Legyen Öné az év első Imhaus fürdőszobája 550.000 Ft értékben

From: Imhaus a fürdőszoba-szakértő <noreply_at_spam-report.net>
Date: Thu, 14 Jan 2016 16:40:21 +0100

imhaus - Nyerje meg 2016 elsö imhaus fürdöszobáját

Amennyiben a kép nem jelenik meg engedélyezze. Az
oldal megtekintéséhez kattintson a levélben
található linkre.

LEGYEN ÖN A KÖVETKEZ?! =>
http://totalzona.net/click.php?c=2289-2-6766-634066-7

Nyerje meg 2016 elsö IMHAUS fürdöszobáját =>
http://totalzona.net/click.php?c=2289-2-6766-634066-7

Megnyerem > =>
http://totalzona.net/click.php?c=2289-2-6766-634066-7

Mert imhaus fürdöszoba tulajdonosnak lenni jó! =>
http://totalzona.net/click.php?c=2289-2-6766-634066-7

"Pontosság, megbízhatóság, szakértelem. Ez a három
tulajdonság számomra nagyon fontos - az imhaus
mindegyikben profinak bizonyult".

Dr. Jäckel Márta, Budapest X. kerület

"Az ingyenes helyszíni felmérés után fantasztikus
látványtervet készítettek nekem. Komplett
szolgáltatást kaptam, mindezt egy helyen, az
Imhausnál, ajándék házhoz szállítással."

Michna Judit, Budapest, XIV. kerület

"Teljesen feldobja a napot az ebben a fürdöben
való kezdés és a nap befejezése. A szaniterek és
burkolatok könnyedén installálhatóak, és az
ár-érték arány is tökéletes."

Nyisalovits Péter, Budapest VIII. kerület

Mire várna még? Játsszon velünk, és nyerjen
magának egy
550.000 Ft-os imhaus fürdöszobát! Garantált
nyeremény is vár Önre!

Kattintson ide és regisztráljon még ma. =>
http://totalzona.net/click.php?c=2289-2-6766-634066-7

Zuhany&kád =>
http://totalzona.net/click.php?c=2290-12-6766-634066-7

Fürdöszobabútorok =>
http://totalzona.net/click.php?c=2291-13-6766-634066-7

Kerámiák =>
http://totalzona.net/click.php?c=2292-14-6766-634066-7

Csaptelepek =>
http://totalzona.net/click.php?c=2293-15-6766-634066-7

Kiegészítök =>
http://totalzona.net/click.php?c=2294-16-6766-634066-7

Burkolat =>
http://totalzona.net/click.php?c=2295-17-6766-634066-7

Látogasson el az imhaus Magyarország
Facebook oldalára =>
http://totalzona.net/click.php?c=1860-18-6766-634066-7
, ahol nap mint nap hasznos fürdöszobatippeket
olvashat, megtalálja legjobb ajánlatainkat és
értesülhet nyereményjátékainkról.
Kattintson ide és legyen az oldal rajongója =>
http://totalzona.net/click.php?c=1860-18-6766-634066-7
.

Erre a levélre kérjük ne válaszoljon, nem kerül
feldolgozásra.
Amennyiben nem kíván tölünk több hírlevelet
fogadni, kattintson a
leiratkozás =>
http://totalzona.net/unsub/A26d7R?l=hu&sid=631374957d92478ca6340661452786021&cid=1819fb9034f79627567661452786021
 linkre
vagy írjon az un_at_spam-report.net email címre.