-- A választ a vonal fölé írd! --
For english version scroll down
*Kedves Varga!*
---------------
Munkatársunk új hibajegyet hozzot létre a bejelentésed alapján.
A hibajegy száma: [#2016/0244][1]
Bejelentés típusa: *Hibabejelentés / Report a Proble*
Bejelentés tárgya: *DS-2016-458 számlaszámon javítva*
DS-2016-458 számlaszámon javítva
Ha az ügy úgy kívánja, kollégánk hamarosan felveszi veled a kapcsolat.
A bejelentésed állapotát nyomon követheted [erre a linkre kattintva][1].
Üdv,
kinaitelefonjavitas.hu - yolo Kft.,
------------------------------------------------------------------------------------------
Ha további információt szeretnél az üggyel kapcsolatban megosztani velünk, kérlek
válaszolj erre a levélre, vagy lépj be [lépj be a fiókodba][2] hogy a bejelentésed
állapotát és teljes történetét megnézd.
*Dear Varga,*
-------------
Our customer care team has created a ticket, [#2016/0244][2] on your behalf, with the
following details and summary:
Topic: *Hibabejelentés / Report a Proble*
Subject: *DS-2016-458 számlaszámon javítva*
DS-2016-458 számlaszámon javítva
If need be, a representative will follow-up with you as soon as possible. You can also
[view this ticket's progress online][2].
Your kinaitelefonjavitas.hu - yolo Kft. Team,
------------------------------------------------------------------------------------------
If you wish to provide additional comments or information regarding the issue, please
reply to this email or [login to your account][2] for a complete archive of your support
requests.
---------------------------------------------
[1]
http://szerviz.kinaitelefonjavitas.pirin.hu/view.php?auth=o1x2iaaaahvaaaaaDrWXgH8LGwNGvQ%3D%3D
[2]
http://szerviz.kinaitelefonjavitas.pirin.hu/scp/http://szerviz.kinaitelefonjavitas.pirin.hu/view.php?auth=o1x2iaaaahvaaaaaDrWXgH8LGwNGvQ%3D%3D
Ref-Mid: $hRAAAA==$4bbe609827_at_8e47a22b1f
Received on Mon Jul 18 2016 - 21:40:12 CEST