Tájékoztatás ASUS notebook javításának megkezdéséről
Tisztelt Ügyfelünk,
Az ASUS Magyarország ügyfélszolgálata nevében engedje meg, hogy
tájékoztassuk készüléke aktuális szervizállapotáról.
A futárszolgálat igénybevételével megküldött készüléke szakszervizünkhöz
sikeresen beérkezett. Az igényelt javítási folyamatok a hiba
természetének feltárásával körülbelül egy - másfél héten belül lezárásra
kerülhetnek. Amennyiben szakszervizünk a felmerült hibát az aktuálisan
rendelkezésre álló eszközkészletből nem tudja érdemben elhárítani és
külföldi központunkból kényszerül alkatrészt után rendelésére, úgy a
javítási ideje az esetlegesen megrendelt alkatrész beszállítás
időintervallumával arányosan meghosszabbodik.
Előre is köszönjük megtisztelő és szíves türelmét, amennyiben pedig a
szervizfolyamattal kapcsolatban egyéb lényegi kérdése merülne fel, úgy
azt ügyfélszolgálatunk telefonos vagy elektronikus elérhetőségeinek
egyikén jelezheti felénk (elektronikus "email" megkeresés esetén
válaszunkra 24 órán belül számíthat).
Kérdéseit a következő elérhetőségek egyikén teheti fel az ASUS
Magyarország ügyfélszolgálatának:
ASUS Magyarország Kft.
Tel.: +36 (1) 505-4561 (H-P, 9-17:30)
email: ugyfelszolgalat_at_asus.com
Nagyra értékeljük, hogy az ASUS márkát választotta, és köszönjük, hogy
megtisztelt bennünket vásárlói bizalmával.
Köszönettel és tisztelettel:
FixDirect Kft.
1033 Budapest, Huszti út 34.
Telefon: +36-1-452 4670
Email: info_at_fixdirect.hu
WEB
Nyitvatartási idő: H-P: 8:00 - 17:00
Szombat-Vasárnap: Zárva
Received on Thu Aug 31 2017 - 12:42:00 CEST
This archive was generated by hypermail 2.3.0
: Thu Aug 31 2017 - 13:20:06 CEST