From: Nyugodtan Alhatsz <nyugodtan8p3bgzxalhatsz_at_shyafiqmiqdad.com>
Date: Wed, 27 Sep 2017 08:02:26 +0200

Szia,

nálatok is nyűgös a gyerek esténként?

Kipróbáltam már sok módszert, de ez vált be igazán:

http://shyafiqmiqdad.com/ejjelifeny

Ezzel a csillagfényes lámpával kellemes éjszakai fényt tudok
gyerekemnek adni. Nagyon látványos égboltot vetít az egész szobába.
A kisfiam nem győz gyönyörködni benne, annyira meseszép!

Hiába kis rosszcsont, őt is megnyugtatja a fénye... Most már szinte
várja az estéket a lámpa miatt:

http://shyafiqmiqdad.com/ejjelifeny

Kicsiknek-nagyoknak is jó ez a világítás, több színben
elérhető. Ajándék elem is volt a csomagban, aminek nagyon örültem.

Ha időben ágyba szeretnéd küldeni gyermeked, ideális választás.
Úgy látom, még él a kedvezmény, érdemes sietni.

Legyen szép heted!

Leiratkozás:
http://le.shyafiqmiqdad.com/ub.php?r1=_#egyedikampannyal#_