Tájékoztatás ASUS notebook javításának megkezdéséről

From: FixDirect Kft. <info_at_fixdirect.hu>
Date: Wed, 14 Feb 2018 18:18:22 +0100

Tisztelt Ügyfelünk,

Az ASUS Magyarország ügyfélszolgálata nevében engedje meg, hogy
tájékoztassuk készüléke aktuális szervizállapotáról.

A futárszolgálat igénybevételével megküldött készüléke szakszervizünkhöz
sikeresen beérkezett. Az igényelt javítási folyamatok a hiba
természetének feltárásával körülbelül egy - másfél héten belül lezárásra
kerülhetnek. Amennyiben szakszervizünk a felmerült hibát az aktuálisan
rendelkezésre álló eszközkészletből nem tudja érdemben elhárítani és
külföldi központunkból kényszerül alkatrészt után rendelésére, úgy a
javítási ideje az esetlegesen megrendelt alkatrész beszállítás
időintervallumával arányosan meghosszabbodik.

Előre is köszönjük megtisztelő és szíves türelmét, amennyiben pedig a
szervizfolyamattal kapcsolatban egyéb lényegi kérdése merülne fel, úgy
azt ügyfélszolgálatunk telefonos vagy elektronikus elérhetőségeinek
egyikén jelezheti felénk (elektronikus "email" megkeresés esetén
válaszunkra 24 órán belül számíthat).

Kérdéseit a következő elérhetőségek egyikén teheti fel az ASUS
Magyarország ügyfélszolgálatának:

ASUS Magyarország Kft.
Tel.: +36 (1) 505-4561 (H-P, 9-17:30)
email: ugyfelszolgalat_at_asus.com

Nagyra értékeljük, hogy az ASUS márkát választotta, és köszönjük, hogy
megtisztelt bennünket vásárlói bizalmával.

Köszönettel és tisztelettel:

FixDirect Kft.
1033 Budapest, Huszti út 34.
Telefon: +36-1-452 4670
Email: info_at_fixdirect.hu
WEB

Nyitvatartási idő: H-P: 8:00 - 17:00
Szombat-Vasárnap: Zárva
Received on Wed Feb 14 2018 - 18:18:25 CET

This archive was generated by hypermail 2.3.0 : Wed Feb 14 2018 - 23:20:12 CET