Fwd: Kérés

From: Maria Veres <godisa62_at_gmail.com>
Date: Sun, 29 Apr 2018 09:35:10 +0000

---------- Forwarded message ---------
From: Maria Veres <godisa62_at_gmail.com>
Date: 2018. ápr. 25., Sze 15:34
Subject: Kérés
To: <morw.noe.hu_at_gmail.com>

Kedves Morvayné Bajai Krisztina!
Egy kedves, közös ismerősünk adta meg az Ön nevét és email címét. A neve
Fehérné Ilona. A Mi Nők Párt elnökeként és a változást akaró nőként
ismertem meg Őt. Beszélgetéseink folyamán derült ki azonos nézeteik,
elképzeléseink vannak a jövőt illetően. Így kaptam meg tőle az Ön nevét
email címét. 2008- ban állapították meg hazánkban a családi pótlék
összegét, a mindenkori öregségi nyugdíj összegét, melyhez viszonyítanak
bizonyos juttatásokat. Pl:.egészségkárosodottak járuléka. De, nem sorolom
Ön mindezt jobban tudja tőlem. A jövőbeli változások alapja lenne az amit
Öntől kérnék. Segítsen megállapítani, hogy 2018- ban gyermekenként milyen
összeg illetné meg a gyermekeket, illetve a családokat. Hiszen tudjuk sok
család megélhetését a családi pótlék biztosítja. Továbbá a mindenkori
öregségi nyugdíj összege, mely nagyon fontos etalon segélyezési
rendszerünkben. Nem tudom a kormány készíttetett-e, olyan jellegű
számításokat, melyek egy család emberi körülmények közötti megélhetését
biztosítja. Egy olyan szociális védőháló kidolgozására gondolok, melyben,
aki jogosult erre, a létminimumot. Garantált szolgáltatástatást alanyi
jogon megkapná. Fűtés, víz, villany, lakbér stb. A gyógyszer támogatás is
ide tartozik, és sok egyéb melyet felsorolni nem tudok és nem is akarok.
Továbbá tudjuk a jelenlegi munkaerő piac nem támogatja a 30 éves kor
feletti és a gyermekes vagy több gyermeket nevelő édesanyák
foglalkoztatását. Lehetőséget kellene adni az anyáknak gyermekek számától
függetlenül, hogy szabadon választhassanak. A munka világát vagy a főállású
anyaságot választják további életcéljukként. Természetesen számukra is
megkell állapítani egy létminimumot garantáló alapjövedelemet. Ezekhez az
összegekhez, tartozik értékállóság, fogyasztási egység és sok egyéb, mely
garantálja a jelenleg hiányzó emberhez méltó minimálbért. Kérem, tudásával
segítsen felszámolni, első lépésben elméleti síkon. Az országunkban lévő
mély szegénységet, melyre példa a háborús években volt. Amennyiben
bármilyen dolgot, kihagytam nézze el nekem. Én csak egy nő vagyok aki, azt
tudja, csak azt lehet beosztani ami van. Természetesen írhatnék éhező,
gyermekekről, felnőttekről, csekkekről, hátralékokról, de Ön is itt él
felesleges erre hivatkoznom. Válaszát és segítségét előre is megköszönve:
Gódányné Veres Mária MI NŐK PÁRT elnöke