Változások a Felhasználási feltételeinkben és az Adatkezelési szabályzatunkban

From: HBO GO <info_at_info.hbogo.eu>
Date: Sat, 26 May 2018 03:33:50 +0100
HBO
Kérjük, ismerd meg a módosított Felhasználási feltételeinket és az Adatkezelési szabályzatunkat. |
Megnyitás böngészőben
headerLogo
Bejelentkezés

Kedves Felhasználónk,

Szeretnénk értesíteni, hogy néhány változtatás történt a Felhasználási feltételeinkben és az Adatkezelési szabályzatunkban.

Ezt az e-mail-t azért kaptad, mert korábban elfogadtad a Felhasználási feltételeinket (beleértve az Adatkezelési szabályzatunkat), vagy mert aktív HBO GO előfizetésed van.

Ezen jelenlegi a Felhasználási feltételeinkben és az Adatkezelési szabályzatunkban történő változások nem érintik és nincsenek hatással a fizetés módjára vagy az előfizetés havi díjára.

Kérjük, ismerd meg a módosított Felhasználási feltételeinket és az Adatkezelési szabályzatunkat. A Felhasználási feltételeinket és az Adatkezelési szabályzatunkat teljes terjedelmében elolvashatod a fenti linkekre kattintva, vagy lejjebb kiválasztva.

Amennyiben nem kívánod elfogadni a Felhasználási feltételeinkben történő változásokat, természetesen lehetőséged van előfizetésed lemondására a Beállítások menüpontban.


Itt vagyunk, hogy segítsünk!

Ha bármilyen kérdésed van a szolgáltatásunkkal kapcsolatban, kérjük, keresd ügyfélszolgálatunkat itt!

Üdvözlettel,

HBO GO - Magyarország

Felhasználási feltételeinkben
AZ HBO EUROPE S.R.O. ONLINE SZOLGÁLTATÁSÁNAK ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEI

1 Általános

1.1 Az HBO Europe s.r.o., székhelye Jankovcova 1037/49, Prága 7, irányítószám: 170 00, Csehország, a Prágai Városi Bíróságnál, C Szakasz, 29418 szám alatt bejegyzett cég (a továbbiakban: ”HBO”) HBO GO néven on demand audiovizuális médiaszolgáltatást biztosít a www.hbogo.hu címen vagy az HBO által kijelölt egyéb weboldalon vagy alkalmazáson keresztül (a továbbiakban: ”Weboldal”), amely magában foglalja a Weboldalon mindenkor elérhető tartalmakat (a továbbiakban: ”Szolgáltatás”).

1.2 A jelen általános szerződési feltételek (a továbbiakban: ”Felhasználási feltételek”) az HBO és Ön mint természetes személy (a továbbiakban: “Felhasználó”) között a Szolgáltatás nyújtása tárgyában létrejött szerződésre nézve irányadók. Szerződést kizárólag 18. életévüket betöltött, magyarországi lakóhellyel rendelkező természetes személyek köthetnek az HBO-val. Az HBO jogosult a szerződés megkötését megtagadni vagy a szerződést azonnali hatállyal felmondani a Felhasználóval, ha a Felhasználó előzőleg megszegte a Szerződést. Az HBO a Felhasználóval történő szerződéskötés megtagadása vagy a meglévő szerződés azonnali hatályú felmondása helyett követelheti a Felhasználótól, hogy a Felhasználó szerződéses kötelezettségeinek tegyen eleget.

1.3 A jelen Felhasználási feltételek és a Felhasználási feltételek elválaszthatatlan részét képező Adatvédelmi Szabályzat (a továbbiakban együttesen: ”Szerződési feltételek”) az HBO-ra és a Felhasználóra nézve irányadók és kötelező érvényűek. A szerződésekre ezenkívül alkalmazandók azok a különös feltételek is (beleértve az akciós ajánlatokat, árakat, fizetési feltételeket és módszereket, szerződési futamidőket stb.), amelyeket az HBO a Felhasználó által az HBO-val megkötött szerződés kapcsán időről időre ajánlhat. Az Általános Szerződési Feltételek és a különös feltételek ellentmondása esetén a különös feltételek az irányadók. A Szerződési feltételek és a különös feltételek együtt alkotják a Felhasználó és az HBO között irányadó szerződést (a továbbiakban: ”Szerződés”). A Szolgáltatás igénybe vételéhez a Felhasználó köteles megerősíteni, hogy elolvasta és elfogadta a Szerződés feltételeit.

1.4 A Szolgáltatás HBO-tól történő megrendelését követően az HBO a Felhasználó által az alábbi 4. pont szerinti regisztráció során megadott e-mail címre elküldött e-mailben visszaigazolja a regisztrációt. A fenti visszaigazolás tartalmazza a Szerződés szövegét is. A Szerződés akkortól tekinthető megkötöttnek, amikor a Felhasználó a Szerződést a megrendelés megerősítésére szolgáló gombra kattintva elfogadja a Weboldalon.

1.5 A Szerződést kizárólag magyar nyelven lehet megkötni. A Szerződést (amely elektronikus úton kötött szerződésnek minősül) az HBO tárolja, míg a Felhasználó a Szerződés szövegét a Felhasználó által megadott e-mail címre kézbesített visszaigazoló e-mailben kapja meg. A jelenleg érvényes Felhasználási feltételek és Adatvédelmi Szabályzat szintén elérhetők a Weboldalon.

2 A szolgáltatás tartalma

Terület:

2.1 A Szolgáltatást elsősorban Magyarország területén (a továbbiakban: ”Terület”) lehet igénybe venni. 2018. április 1-jétől a Felhasználók akkor is igénybe vehetik ideiglenes jelleggel a Szolgáltatást, amikor az Európai Gazdasági Térség (A továbbiakban "EGT") tagállamaiban utaznak, összhangban az Európai Parlament és a Tanács 2017/1128 számú, az online tartalomszolgáltatásoknak a belső piacon való, határokon átnyúló hordozhatóságáról szóló rendeletével. A Szolgáltatás EGT területén belül történő felhasználásának lehetősége legkésőbb 2018. április 1-től biztosított.

Tartalom

2.2 A Szolgáltatás az HBO által saját belátása szerint időről időre műsorra tűzött filmeket, sorozatokat, dokumentumfilmeket és egyéb műsorokat tartalmaz. A Felhasználó közvetlenül a Szolgáltatás megrendelése és a Szerződés elfogadása után jogot szerez a Weboldalon időről időre megtalálható tartalomhoz való hozzáférésre. Az HBO igyekszik folyamatosan javítani a Felhasználó nézői élményét. A Szolgáltatás és annak tartalma ennek megfelelően a későbbiekben időről időre cserélhető, módosítható vagy aktualizálható. A Szolgáltatás tartalmának aktuális listája elérhető a Weboldalon. A Szolgáltatás tartalmának változtatásai, módosításai vagy aktualizálásai, illetve a Weboldal megjelenésében végrehajtott változtatások nem minősülnek a Szerződés vagy a Szolgáltatás módosításának, hacsak az irányadó jogszabály ettől eltérően nem rendelkezik. Az HBO a Weboldalon hozzáférést biztosít az alap “HBO” csatornához. A Felhasználó tudomásul veszi, hogy az alap “HBO” csatornán a programok egy része lehet, hogy nem elérhető a Weboldalon keresztül. Ezenkívül a Felhasználó ezennel tudomásul veszi, hogy az HBO jogosult, de nem köteles az élő “HBO” csatornát sugározni a Szolgáltatás keretei között, és hogy az HBO kötelezettsége az audiovizuális médiaszolgáltatás on demand alapon történő biztosítása, és nem az élő “HBO” csatorna sugárzása. Az élő “HBO” csatornához való hozzáférés nem képezi a Szolgáltatás részét és az élő “HBO” csatornához való hozzáférésért semmilyen további díjat nem kell fizetni. Az HBO fenntartja a jogot arra, hogy az élő “HBO” csatornát előzetes értesítés nélkül kivegye a Szolgáltatásból, vagy az élő “HBO” csatornát más csatornával vagy csatornákkal pótolja, vagy további csatornákat vegyen be a Szolgáltatásba. Az ilyen változtatások, illetve az élő “HBO” csatornán (vagy az “HBO” csatornát helyettesítő egyéb csatorná(ko)n) sugárzott bizonyos programok elérhetetlensége nem tekinthető a Szerződés módosításának. A Szolgáltatásban szereplő műsorok többsége elérhető a helyi nyelven (akár szinkronizálva vagy feliratozva vagy néhány esetben hang alámondás útján), azonban lehetséges, hogy egyes műsorok csak eredeti nyelven elérhetők.

Az HBO a jövőben jogosult a Szolgáltatásban különböző csomagokat és azokhoz különböző díjakat bevezetni. Különböző szolgáltatási csomagok bevezetése esetén a Felhasználó saját választása szerint előfizethet bármelyik csomagra.

Előfizetés

2.3 A Felhasználó havi díj ellenében előfizethet a Szolgáltatás teljes tartalmára vagy – ha elérhető - a Szolgáltatás kiválasztott csomagjához, és hozzáférést szerezhet ahhoz.

2.4 Az HBO saját hatáskörében úgy dönthet, hogy a Szolgáltatást korlátozott időszakra ingyenesen is felajánja az ajánlatban, illetve a Szerződésben meghatározott feltételekkel (a továbbiakban: ”Próbaidőszak”). A Felhasználó a Próbaidőszak alatt bármikor lemondhatja a Szolgáltatást, anélkül, hogy a Szolgáltatásért fizetnie kellene. Az HBO a Próbaidőszak alatt havi díjat nem számít fel.

2.5 A Felhasználó tizenkét (12) egymást követó hónapban mindig csak egyszer jogosult Próbaidőszakra. Az HBO a Próbaidőszakra való jogosultságot a Felhasználótól kapott adatok, így különösen, de nem kizárólag az e-mail cím, a bankkártya adatok és/vagy eszköz azonosítószám alapján ellenőrizheti annak érdekében, hogy a Próbaidőszakkal kapcsolatos visszaéléseket megakadályozza. Amennyiben HBO azt gyanítja, hogy valaki visszaél a Próbaidőszakkal vagy annak igénybevételére vonatkozó bármilyen szabályt megszeg, az HBO jogosult azonnal fellépni a visszaélés megszüntetése érdekében akár úgy is, hogy az illető előfizetését felmondja.


2.6. Ha a Felhasználó nem mondta fel a Szerződést a Próbaidőszak alatt, a Próbaidőszak automatikusan, a Felhasználónak küldött értesítés nélkül átalakul rendes előfizetéssé, amelyért a Felhasználó a rendes előfizetési díjat köteles megfizetni. Ha a Felhasználó úgy dönt, hogy nem kíván fizető Felhasználóvá válni, akkor köteles a Szerződést a Próbaidőszak alatt felmondani. A Próbaidőszak utolsó napja folyamatosan megtalálható a Felhasználó fiókjában.

3. A Szolgáltatás igénybe vétele

Ahhoz, hogy a Szolgáltatást igénybe vehesse, a Felhasználó köteles létrehozni egy felhasználói fiókot a Weboldalon (részletesebben lásd a 4. bekezdésben) amihez jelen Felhasználási feltételekben meghatározott eszközzel, rendszerekkel és csatlakozásokkal kell rendelkeznie (részletesebben lásd az 5. bekezdésben), és az esetleges Próbaidőszak lejártát követően a jelen Felhasználási feltételek szerinti díjat kell fizetni (részletesebben lásd a 6. bekezdésben). Ezenkívül bizonyos műszaki biztonsági intézkedéseknek is meg kell felelnie, amelyek a Szolgáltatás engedély nélküli felhasználásának – pl. másolás, a Területen (illetve 2018. április 1-jétől az EGT területén) kívüli felhasználás vagy a Szolgáltatásban biztosított tartalom terjesztése – megakadályozása érdekében kerültek foganatosításra.

4. Regisztráció, felhasználónév és jelszó

4.1 A felhasználói fiók regisztrációja a Területről kezdeményezhető a www.hbogo.hu oldalon, magyar bankkártya használatával.

4.2 A Felhasználó szavatolja, hogy a regisztráció során megadott információk helyesek, és köteles szükség esetén felhasználói fiókját a megfelelő információkkal aktualizálni. A regisztráció során a Felhasználó csak olyan bankkártyákra vonatkozólag adhat meg adatokat, amelyek a Felhasználó tulajdonát képezik. A nyilvánvalóan hibás adatbevitel esetén a Felhasználó értesítést kap. Ettől függetlenül a Felhasználó köteles áttekinteni a regisztráció során általa megadott adatokat és ellenőrizni azok teljességét és pontosságát.

4.3 A regisztráció során a Felhasználó köteles megadni a vezetéknevét, keresztnevét, e-mail címét, jelszavát, bankkártyaszámát, CVV/CCV kódját és a bankkártya lejárati dátumát, valamint a kártyatulajdonos nevét (a továbbiakban: ”Belépési adatok”). A Felhasználó Belépési adatai bizalmasak, azokat harmadik fél nem használhatja. A Felhasználó köteles a Belépési adatokat oly módon tárolni, amely megvédi azokat az illetéktelen hozzáféréstől. A Felhasználó felel a Szolgáltatás minden olyan igénybevételéért, amely a Felhasználó fiókján keresztül valósul meg.

4.4 Ha a Felhasználó a Felhasználó Belépési adatainak jogosulatlan felhasználását gyanítja, köteles erről a lehető leghamarabb értesíteni az HBO-t és a felhasználói jelszót módosítani. Ha az HBO indokoltan feltételezi, hogy a Belépési adatokat kiadták vagy jogosulatlan személyek egyéb módon visszaéltek velük, akkor az HBO jogosult a Szerződést a 12.4 (c) pont alapján azonnali hatállyal felmondani.

4.5 Az HBO bármikor jogosult kérni a Felhasználót, hogy módosítsa felhasználói jelszavát. A módosítást azonnal végre kell hajtani egyébként a Szolgáltatás nem elérhető.

5. Eszközök

5.1 Ahhoz, hogy igénybe vehesse a Szolgáltatást, a Felhasználónak a mindenkor meghatározott technikai követelményeknek megfelelő szoftverekkel, internet csatlakozással és eszközzel kell rendelkeznie.

5.2 Az aktuális rendszerkövetelmények specifikációi elérhetők a Weboldalon. Ugyanakkor a fenti rendszerfeltételek teljesítése nem garantálja, hogy a Felhasználó korlátlanul tudja használni a Szolgáltatást, ha olyan HBO-nak fel nem róható körülmények lépnek fel, amelyek ezt nem teszik lehetővé. Előfordulhat, hogy a Felhasználónak harmadik fél szoftverét kell telepítenie a Szolgáltatás igénybe vételéhez. Az HBO a Weboldalon tájékoztatást ad arról, hogy milyen harmadik felek által biztosított szoftvert szükséges használni. HBO nem felel harmadik felek szoftvereiért vagy azok frissítéséért.

5.3 A Szolgáltatás előfeltétele, hogy a Felhasználó rendelkezzen a megfelelő internetcsatlakozással. A Felhasználó viseli az internet csatlakozáshoz kapcsolódó összes költséget, beleértve az adatforgalmi díjakat is, függetlenül attól, hogy a Felhasználó a Területen belül hol (lásd a fenti 2.1 pontot) veszi igénybe a Szolgáltatást. A Szolgáltatás igénybe vételéhez szükséges minimális letöltési sebességre vonatkozó követelmények specifikációja elérhető a Weboldalon.

5.4 A Szolgáltatáshoz kizárólag a Weboldalon aktuálisan felsorolt típusú eszközöket lehet felhasználni és regisztrálni. Az HBO jogosult időről időre meghatározni, mely eszközök minősülnek jóváhagyottnak a technika aktuális fejlődési állapota és szabványai alapján. Az HBO nem biztosít saját eszközöket és nem vállal felelősséget bármely jóváhagyott készülék teljesítményéért vagy azért, hogy az folyamatosan kompatibilis lesz a Szolgáltatással és annak frissítéseivel.

5.5 A Felhasználó legfeljebb öt (5) jóváhagyott eszközön használhatja és regisztrálhatja a Szolgáltatást, amelyek között lehetnek számítógépek, mobiltelefonok, táblagépek vagy egyéb jóváhagyott eszközök. A regisztrált és jóváhagyott eszközök módosításait a Felhasználó a felhasználói fiókjában tudja elvégezni (jelenleg havonta öt alkalommal). Az HBO megállapíthat szabályokat arra vonatkozólag, hogy a Felhasználó milyen gyakran módosíthatja a jóváhagyott eszközöket. A fenti szabályokra vonatkozó információkat az alábbi 11. ponttal összhangban kell közölni a Felhasználóval. Hacsak az HBO másként nem rendelkezik, a Szolgáltatás egyidejűleg legfeljebb két (2) regisztrált és jóváhagyott eszközön érhető el.

5.6 Az HBO a jogszabály által megengedett mértékig kizárja a felelősségét azért, ha a Felhasználó nem tudja igénybe venni a Szolgáltatást vagy ugyan igénybe tudja venni a Szolgáltatást, de csak korlátozottan az internet túlterheltsége vagy számítógépekkel vagy egyéb eszközökkel, hálózatokkal, az elektronikával vagy a kommunikációval kapcsolatos olyan hibák miatt, amelyek az HBO érdekkörén kívűl kívül esnek.

6 Díjak és fizetés

6.1 A Szolgáltatás díjait a Weboldalon közzétett mindenkor érvényes díjszabás alapján kell megfizetni. A Felhasználó már a Szerződés megkötése előtt, valamint a regisztrációs eljárás során is hozzáférhet az irányadó díjszabáshoz,. A Felhasználó kifejezetten megerősíti, hogy tisztában van azzal, hogy a Szolgáltatás megrendelése díjfizetési kötelezettségel jár együtt.

6.2 A soron következő hónapra vonatkozó előfizetési díjat minden hónapban előre ugyanazon a napon kell megfizetni az HBO-nak, amikor a Felhasználó megkötötte a Szolgáltatásra vonatkozó szerződést. Ha az adott nap az adott hónapban nem található, akkor a hónap utolsó napja minősül a fizetés napjának.

6.3 A Felhasználó a díjat az HBO által a Weboldalon felkínált bármely módon kifizetheti. A Felhasználó vállalja, hogy aláírja a szükséges dokumentumokat és kellő fedezetet biztosít a számláján az egyes esedékességi időpontokban annak érdekében, hogy a Szolgáltatás díját határidőben megfizesse.

6.4 Ha az HBO a Felhasználó részére Próbaidőszakot biztosít, a Próbaidőszaknak minősülő időtartam alatt a Felhasználót díjfizetési kötelezettség nem terheli. A Felhasználónak a Szolgáltatásért először a Próbaidőszak lejártát követő első napon kell fizetnie (hacsak a Felhasználó a Szerződést nem mondta fel a Próbaidőszak lejárta előtt) és azután a következő hónapokban minden hónap ugyanezen napján kell fizetnie.

6.5 Ha a Felhasználó nem biztosít kellő fedezetet a fizetés esedékessége napján, az HBO a fizetés sikertelenségéről e-mail üzenete küld a Felhasználó által megadott e-mail címre és megkísérli ismételten – de legfeljebb öt alkalommal – megterhelni a bankkártyát vagy hitelkártyát a díj összegével.

6.6 Amennyiben a fizetésre határidőben nem kerül sor, az HBO azonnal felfüggesztheti vagy korlátozhatja a Felhasználó hozzáférését a Szolgáltatáshoz. Az HBO húsz (20) napot meghaladó fizetési késedelem esetén jogosult továbbá a Szerződést azonnali hatállyal felmondani.

7. Tiltott felhasználások

7.1 A Felhasználó a Szolgáltatást kizárólag a Felhasználó személyes használatára és a Felhasználási feltételekkel összhangban veheti igénybe. A Felhasználó nem teheti az alábbiakat és más személyt sem ösztönözhet, segíthet vagy kérhet fel arra, hogy az alábbiakat tegye:

(a) a Szolgáltatások kereskedelmi vagy közcélra történő felhasználása;
(b) a Szolgáltatás törvénytelen vagy nem rendeltetésszerű felhasználása;
(c) a Szolgáltatás tartalmának másolása/sokszorosítása, kölcsönzése, értékesítése, közvetítése, vagy egyéb módon való terjesztése, szerkesztése vagy bármely egyéb módon való továbbítása vagy adaptálása;
(d) a Szolgáltatás részét képező bármely biztonsági, titkosítási vagy egyéb technológia vagy szoftver megkerülése, módosítása, eltávolítása, megváltoztatása vagy bármely egyéb módon történő manipulálása; vagy
(e) a Szolgáltatásnak a szerzői jogi törvények, egyéb jogszabályok, vagy a jelen Felhasználási feltételek megsértésével történő egyéb használata.

7.2 A Szolgáltatást csak a Területen belül, illetve a jelen Felhasználási feltételek 2.1 pontja szerint az EGT-n belül lehet igénybe venni. A Felhasználó nem használhatja vagy kísérelheti meg használni a Szolgáltatást a Területen kívül vagy – a Szerződés feltételei szerint – az EGT-n kívül, illetve harmadik felet sem ösztönözhet, segíthet vagy kérhet fel ilyen használatra.

7.3 A Szolgáltatás jelen 7. pont megsértésével történő használata mindenkor a Szerződés súlyos megszegésének minősül, melynek alapján az HBO a Szolgáltatást azonnali hatállyal megszüntetheti (lásd még a 12. pontot).

8. Kiskorúak

8.1 A Szolgáltatáson belül előfordulhatnak olyan tartalmak, amelyek károsak lehetnek a kiskorúak személyiség-fejlődésére nézve, közönségesek vagy amely felzaklatóak.

8.2 A Szolgáltatást kiskorúak szülői vagy gondviselői felügyelet és belegyezés nélkül nem használhatják. Azok a szülők, gondviselők vagy más felnőttek, akik megengedik a gyermekeknek, hogy a Szolgáltatást igénybe vegyék, kizárólagosan felelnek azért, hogy a Szolgáltatás tartalma az adott kiskorúnak megfelelő-e vagy sem.

8.3 A kiskorúak védelme érdekében az HBO technikai eszközöket biztosít a Szolgáltatás vagy bizonyos tartalmak hozzáférésének korlátozásához. A Szolgáltatás vagy bizonyos tartalmak eléréséhez jelszó, PIN kód vagy hasonló eszköz használata lehet szükséges. A Felhasználó felelős azért, hogy az HBO által biztosított és előírt technikai eszközök aktiválásra kerüljenek és azt használják, kivéve, ha az adott eszközök használatát a Szolgáltatás maga követeli meg.

9. Módosítások és változtatások

9.1 A Felhasználó ezennel kifejezetten elfogadja és tudomásul veszi, hogy az HBO jogosult az ésszerűség keretei között módosítani a díjakat és a jelen Felhasználási feltételek egyéb rendelkezéseit. A Felhasználót a fenti módosításról legkésőbb harminc (30) nappal a tervezett módosítás hatályba lépése előtt a Felhasználó által megadott e-mail címre elküldött e-mailben kell értesíteni. A módosítással összefüggésben a Felhasználó legkésőbb a módosítás hatályba lépésének napjával jogosult felmondani a Szerződést. Az HBO köteles a fenti értesítésében tájékoztatni a Felhasználót a felmondási jogáról. Ha a Felhasználó nem mondja fel a Szerződést a módosítás hatályba lépése előtt, ez úgy tekintendő, hogy a Felhasználó a módosítást elfogadta.

9.2 Felhasználó ezennel kifejezetten elfogadja és tudomásul veszi, hogy az HBO jogosult az ésszerűség keretei között lényeges módosításokat végrehajtani a Szolgáltatás tartalmában. A Felhasználót a fenti módosításról legkésőbb harminc (30) nappal a tervezett módosítás hatályba lépése előtt a Felhasználó által megadott e-mail címre elküldött e-mailben kell értesíteni. Az ilyen lényeges módosítással összefüggésben a Felhasználó a módosítás hatályba lépésének napjával jogosult felmondani a Szerződést. Az HBO köteles a fenti értesítésében tájékoztatni a Felhasználót felmondási jogáról. Ha a Felhasználó a Szerződést a módosítás hatályba lépése előtt nem mondja fel, ez úgy tekintendő, hogy a Felhasználó a módosítást elfogadta.

9.3 A 9.2 pont értelmezése során a tartalommal kapcsolatos módosítás akkor minősül lényegesnek, ha a Szolgáltatás tartalmának mennyiségét nagy mértékben csökkentik vagy a tartalom általános irányultsága lényegesen megváltozik. Egy adott műsor vagy sorozat licencének lejárata vagy megszűnése vagy egy adott sorozat újabb évadának gyártása beszüntetéséről vagy műsorból való levételéről hozott döntés nem minősül lényeges módosításnak. Lényeges módosítás csak olyan módosítás lehet, amelynek eredményeként a Szolgáltatásban bemutatott filmek vagy sorozatok száma jelentősen csökken. Jelentős csökkenés a Szolgáltatás teljes tartalmában szereplő összes film és/vagy sorozat 50%-os vagy azt meghaladó csökkenése.

9.4 A jelen 9. pont szerinti felmondás esetén, amennyiben a Felhasználó már a Szerződés megszűnését követő időszakra is teljesített fizetést, az HBO a Szerződés lejártát követő harminc (30) napon belül visszafizeti a megszűnéssel érintett időszakra fizetett díjat.

A Felhasználó módosítással és visszafizetéssel kapcsolatos tájékoztatása

9.5 A fent leírt módosításokra vonatkozó információkat az alábbi 11. ponttal összhangban kell közölni a Felhasználóval.

10 Elállási jog elvesztése

A Szerződés megkötésével a Felhasználó kifejezetten hozzájárul ahhoz, hogy a Szerződés megkötése és a díj kifizetése után azonnal hozzáférést kapjon a Szolgáltatáshoz (azaz a Szerződés azonnal teljesül). A Felhasználó ezennel tudomásul veszi, hogy azáltal, hogy a Szolgáltatáshoz hozzáférést kap (azaz a Szerződés teljesül) a Szerződéstől való elállásra biztosított tizennégy (14) napos időtartam lejárta előtt, a Felhasználó elveszíti a Szerződés megkötését követő tizennégy (14) napos időtartamon belül a Szerződéstől való elállásra vonatkozó jogát a cseh Polgári törvénykönyv (89/2012 sz. módosított törvény) 1829. pontja szerint. Ha a Felhasználó megkötötte a Szerződést és a Szolgáltatás nyújtása megkezdődött de a Felhasználó nem kívánja tovább igénybe venni a Szolgáltatást és alávetni magát a Szerződésnek, akkor a Felhasználó köteles a Szerződést az alábbi 12. pont szerint felmondani. A regisztrációs eljárás során a Felhasználónak kifejezetten meg kell erősítenie (a vonatkozó négyzet bejelölésével), hogy hozzájárul ahhoz, hogy a Szerződés megkötése és a díj kifizetése után azonnal hozzáférést kap a Szolgáltatáshoz (azaz a Szerződés teljesül) és tudomásul veszi, hogy azáltal, hogy a Szerződéstől való elállásra biztosított tizennégy (14) napos időtartam lejárta előtt a Szolgáltatáshoz hozzáférést kap (azaz a Szerződés teljesül), a Felhasználó elveszíti a Szerződésre vonatkozó elállási jogát.

A 10. pont jelen rendelkezése nem alkalmazandó, ha a Próbaidőszak hossza meghaladja a tizennégy (14) napot, mivel ilyen Próbaidőszak alatt a Felhasználó bármikor díjfizetési kötelezettség nélkül felmondhatja a Szerződést, függetlenül attól, hogy a Szerződés megkötése után a Szolgáltatást azonnal igénybe veszi vagy sem.

11 Ügyfelek tájékoztatása

11.1 Az HBO e-mailben vagy a Weboldalon történő közzététel útján értesítheti a Felhasználót az irányadó jogszabályok szerint.

11.2 A Felhasználó köteles elérhetőségeit aktualizálni, amennyiben azok a Szolgáltatás igénybe vétele alatt megváltoznának. Az HBO tájékoztatási kötelezettségét teljesítettnek kell tekinteni, ha az értesítéseket elküldte a Felhasználó legutóbb megadott e-mail címére, függetlenül attól, hogy a Felhasználó az adott címet már nem használja vagy az egyéb okból nem elérhető.

12 A Szerződés időtartama és megszűnése

12.1 A Szolgáltatás előfizetésére vonatkozó Szerződés egy (1) hónapos előfizetési időszakra jön létre, amely automatikusan meghosszabbodik egy-egy (1) hónappal mindaddig, amíg a Felhasználó vagy az HBO a Szerződést a jelen Felhasználási feltételek szerint fel nem mondja. Felmondás esetén - a fenti 9.4 pontban meghatározott kivétellel - az adott időszakra előre megfizetett előfizetési díj nem kerül visszafizetésre és a Felhasználó az adott időszak végéig rendelkezik hozzáféréssel a Szolgáltatáshoz. Ha a Felhasználó a 2.4 pont szerint Próbaidőszak igénybe vételére jogosult, az egy (1) hónapos időszak a Próbaidőszak végét követő első naptól számítandó (hacsak a Felhasználó a Próbaidőszak lejárta előtt fel nem mondja a Szerződést).

12.2 Ha a Felhasználó fel kívánja mondani a Szerződést, köteles az HBO-t e-mailben, postai levélben vagy – ha az HBO biztosít ilyen alternatívát – a Weboldalon keresztül értesíteni (elérhetőség itt [URL: the link to the contact page]). Ha a Felhasználó az előfizetését felmondja, az HBO visszaigazoló e-mailt küld a Felhasználónak az előfizetéses időszak utolsó napján. Ha az HBO kívánja felmondani a Szerződést, az HBO e-mailben vagy postai levélben értesíti a Felhasználót. A Szerződés a 12.1 ponttal összhangban a Szerződés szerinti aktuális havi időszak végével szűnik meg.

12.3 A díjak vagy a Felhasználási feltételek módosítása esetén a felmondási jog a 9. pont rendelkezései szerint gyakorolható.

12.4 Az HBO jogosult azonnali hatállyal felmondani a Szerződést és egyidejűleg a Szolgáltatást azonnal elérhetetlenné tenni a Felhasználó számára bármelyik alábbi esetben:

(a) a Felhasználó legalább húsz (20) napos fizetési késedelembe esik; vagy
(b) indokoltan feltételezhető, hogy a Felhasználó fizetésképtelenné vált; vagy
(c) a Felhasználó visszaél a Próbaidőszakkal vagy annak feltételeit megsérti; vagy
(d) a Szolgáltatást engedély nélkül használják vagy indokoltan feltételezhető, hogy ilyen engedély nélküli használat történik; vagy
(e) a Felhasználó egynél (1) több alkalommal próbált meg igénybe venni Próbaidőszakot tizenkét (12) egymást követó hónapban, vagy
(f) a Felhasználó egyéb módon súlyosan vagy ismételten megszegte a Szerződést.

13 Szellemi tulajdonjogok

13.1 Az HBO nem kizárólagos, nem átruházható és a Szolgáltatás tartalmának megtekitésére korlátozott felhasználási jogot biztosít a Felhasználónak. A Felhasználó a Szolgáltatást és annak tartalmát kizárólag a Szerződésnek megfelelően és saját személyes használatára veheti igénybe.

13.2 A Weboldalon található anyagok és a Szolgáltatás tartalma a szerzői jogi törvény, a védjegytörvény és egyéb szellemi tulajdonjog védelmére vonatkozó jogszabályok hatálya alatt állnak. Az HBO-val megkötött Szerződés semmi módon nem ruház a Felhasználóra semmilyen, a Szolgáltatás tartalmára vagy a Szolgáltatásra vonatkozó tulajdonjogot vagy bármely egyéb szellemi tulajdonjogot.

14 Biztosíték

14.1 A Felhasználó nem cselekedhet oly módon, amely a Szolgáltatás vagy a Weboldal működését megakadályozza, túlterheli, károsítja vagy rontja. Ezenkívül a Felhasználó nem sértheti a Szolgáltatás más felhasználók által történő használatát.

14.2 A Felhasználó nem kísérelhet meg a Weboldalhoz vagy a Szolgáltatáshoz kapcsolódó hálózatokhoz, számítógépes rendszerekhez, tartalmakhoz vagy információkhoz engedély nélkül hozzáférni. A fenti rendelkezés megszegése mindenkor a Szerződés súlyos megszegésének minősül, amely – egyebek mellett – a Szerződés azonnali hatályú megszüntetéséhez vezethet (lásd még a 12. pontot).

15 Felelősségkorlátozás, üzemzavarok és kimaradások

15.1 A Szolgáltatásban bekövetkezett bármely üzemzavart, kimaradást és egyéb hibát a lehető leghamarabb jelenteni kell az HBO-nak. Az HBO a jogszabályok által lehetővé tett legnagyobb mértékik kizárja a felelősségét a Szolgáltatás olyan hibáiért, amelyek az HBO érdekkörén kívűl esnek, így például, de nem kizárólag a fenti 5.6 pontban rögzített esetek esetén vagy olyan egyéb hibák esetén, amelyek amiatt következtek be, mert a Felhasználó nem jóváhagyott eszközt használ, vagy amelyek felmerülése a Felhasználónak róható fel. A vis major az HBO érdekkörén kívül eső ok.

15.2 A Szolgáltatás használhatatlanságát okozó azon üzemzavarok, kimaradások és egyéb hibák esetében, melyekért az HBO a felelős a 15.1 pont szerint, azon Felhasználók, akik ezt kérik, az irányadó jogszabályok szerinti méltányos kártérítésre jogosultak. Nem jár kártérítés a Felhasználók részére olyan Szolgáltatás kimaradások időtartama alatt amelyek a Szolgáltatás karbantartása céljából szükségesek. HBO tájékoztatja a Felhasználókat, hogy három típsuú karbantartás fordulhat elő:
Havi tervezett karbantartás: Erre havonta egy alkalommal magyar idő szerint 01:00 óra és 05:00 óra között kerül sor.
Nem tervezett karbantatás: Erre magyar idő szerint 01:00 óra és 05:00 óra között kerülhet sor bármelyik napon, ha ez a működés szempontjából szükséges.
Sürgősségi karbantartás: Erre bármikor sor kerülhet bármilyen időintervallumban, ha sürgős technikai probléma lép fel, amely alapjaiban veszélyezteti a Szolgáltatás gyújtását.
A fent megnevezett karbantartások ideje alatt a Szolgáltatás nem elérhető.

16 Kártérítési kötelezettség

A Felhasználó vállalja, hogy megtéríti az HBO-nak, annak leányvállalatainak, munkavállalóinak, igazgatósági tagjainak és szerződéses partenereinek minden olyan kárt, amely amiatt vagy azzal összefüggésben merült fel, hogy a Felhasználó megszegte a Szerződést vagy a Felhasználó megsértette az irányadó jogszabályokat vagy a Felhasználó megsértette bármely harmadik fél jogait.

17. Átruházás

Az HBO a Felhasználó előzetes hozzájárulásával jogosult a Szerződésből eredő jogait, követeléseit és kötelezettségeit bármely HBO vállalatcsoporthoz tartozó vállalatra, vagy olyan harmadik félre átruházni, akitől ésszerűen elvárható, hogy kielégítő módon teljesíteni fogja a Szerződésből eredő kötelezettségeit. A Felhasználó az HBO előzetes jóváhagyásával jogosult a Szerződésből eredő jogait és kötelezettségeit átruházni.

18 A Weboldalon található internetes hivatkozások

A Weboldal harmadik felek által működtetett weboldalakra mutató internetes hivatkozásokat tartalmazhat. Az HBO-nak az ilyen hivatkozásokra, illetve az érintett weboldalak tartalmára nincs ráhatása és azokért semmilyen felelősséget nem vállal. A Felhasználó a saját felelősségére jogosult az ilyen weboldalakat látogatni.

19 Joglemondás kizárása

Ha az HBO nem követeli a Szerződésben biztosított valamely jog teljesítését vagy nem jár el a Felhasználóval szemben a Szerződés megsértése miatt, ez nem tekinthető az adott jogsértés vagy bármely jövőbeli hasonló jogsértések jóváhagyásának és semmi módon nem érinti az HBO-nak a Szerződésben biztosított jogait.

20 Reklamációk és viták

Ha a Felhasználó bármilyen okból nem elégedett a Szolgáltatással, az Előfizető a 21. pontban megadott elérhetőségeken vagy – ha a Weboldalon rendelkezésre állnak – az egyéb elérhetőségeken kapcsolatba léphet az HBO-val.

A Felhasználó és az HBO a Szerződésből eredő összes vitát megkísérlik elsősorban békés úton rendezni. Ha a felek nem tudnak megállapodásra jutni, a vitát az illetékes magyarországi rendes bíróság rendezi. A Szerződésre a cseh jog az irányadó, hacsak a Szerződés másképpen nem rendelkezik. A Felhasználó ezen felül jogosult bizonyos fogyasztóvédelmi jogokat, illetve a magyar jogszabályok egyéb kötelező rendelkezéseit érvényesíteni. Az illetékes bírósághoz fordulás előtt a Felhasználó fogyasztóként jogosult panaszával valamelyik olyan magyarországi testülethez fordulni, amely hatáskörrel rendelkezik a fogyasztói panaszok és viták peren kívüli rendezésére. A magyarországi vitarendezési testületek listája itt található: http://fogyasztovedelem.kormany.hu/. A Szolgáltatás tartalmával kapcsolatban a Felhasználó panaszát a Cseh Rádiós és Televíziós Műsorszórási Tanácshoz nyújthatja be, az alábbi címen: www.rrtv.cz.

21 Elérhetőségek és illetékes felügyeleti hatóság

Az HBO-t az alábbi címen lehet elérni: HBO Europe s.r.o., Jankovcova 1037/49, Prága 7, Irányítószám: 170 00, Csehország, telefonszám: +42061094444 vagy e-mail cím: sekretariat_at_hbo.cz. Felmondás esetén kérjük használja az alábbi elérhetőségeket: [URL: the link to the contact page]
A Cseh Rádiós és Televíziós Műsorszórási Tanács, Škrétova 44/6, 120 00 Prága 2, Csehország, www.rrtv.cz az a szabályozó hatóság, amely felügyeli a Szolgáltatás nyújtását, beleértve az HBO csatornákat is.
Adatkezelési szabályzatunkban
Data Policy
Processing of Personal Data
HBO Europe s.r.o., with its registered office at Praha 7, Jankovcova 1037/49, Czech Republic, registered in the commercial register administered by the City Court in Praha, File No. C 29418 ("HBO", "us" or "we") is the data controller for personal data processed under this Data Policy and is as such responsible for ensuring that the processing is conducted in accordance with applicable legislation.

By registering a user account, the user ("you" or “User”) acknowledges HBO's processing of your personal data in accordance with the provisions below.

Considering that this personal data policy ("Personal Data Policy”) constitutes an inseparable part of the Terms of Use and the definitions set out in the Terms of Use govern the interpretation of the Personal Data Policy, you are kindly requested to read the Terms of Use prior to reading the Personal Data Policy. Click here for the Terms of Use. [LINK TO Terms of Use] HBO uses cookies under the Cookies Policy that is inseparable part of this Personal Data Policy. Click here for the Cookies Policy [LINK TO Cookies Policy]

Summary

This is a summary of how we process your personal data. Information that is more detailed is set out after this summary.
The use of personal data is necessary for us to provide the Service to you. This means that you cannot object to us processing your personal data and in the meantime still require us to provide the Service. However, you are entitled to object to certain use of your personal data, for example if the relevant use is not required for us to be able to provide our Service to you, but only necessary e.g. to send you marketing by email. This right of yours is further explained below in Section 8. [link to Section 8]
As a data subject, you also have a number of other rights to gain insight into and influence how HBO processes your personal data. These rights include a right to gain access to the personal data HBO stores about you, request that we correct any incorrect data and a right to lodge complaints with supervisory authorities if you have concerns with HBO's use of your personal data. These rights are further explained in Section 8 of this Personal Data Policy. [link to Section 8]
The personal data that we process consist of the information provided by you when registering an account with HBO. We also process personal data that you otherwise may provide when contacting HBO (such as when calling customer service), and information provided by you when participating in a survey. HBO will also analyze how you use the Service, for example which movies and TV shows you watch, devices used to access the Service and locations from which the Service is used.
The purposes with our processing of personal data include the ability to deliver the Service to you through our different platforms and to fulfill our legal obligations. For example, we will;

1) Use your e-mail and password to make it possible for you to sign in to your account and use the streaming service provided by HBO;

2) Use your viewing history data, e.g. which movies or TV shows you have started watching and where you stopped, so that you can continue watching where you last stopped even if you change device;

3) Use your account identifiers, viewing history and device information to improve the quality and stability of our Service and to correct any errors, for example to minimize any interruptions and make the Service more accessible; and

4) Use your payment details and IP address to ensure that you are domiciled in a country where the Service is offered and allow you to use the Service in other countries in accordance with EU/EEA law.

Unless you inform us otherwise (opt out) when you sign up for the Service or anytime later, we will process account identifiers, viewing history and device information for profiling purposes. This means that we, based on your viewing history, device information and account identifiers will evaluate your preferences, and interests in different series and other content provided by us. HBO uses this data to provide you with customized information and news about series and special offers to analyze how the Service can be improved and to identify the content preferences of the Users in order to tailor the content offered to the Users.
If you do not want your personal data to be processed for purposes relating to direct marketing based on your profile you may contact us by email.
If, upon registration or later, you subscribed to a newsletter or any other marketing material, you can opt out from direct marketing by following the link at the bottom of a newsletter or any other marketing e-mail which you receive from HBO.
Your personal data will be transferred to companies outside the EU that we have engaged to, inter alia, be able to provide our Service to you. The relevant countries may not ensure the same level of protection for personal data as your country. However, the transfers are carried out in a manner to ensure that your personal data remains protected.

If you have any questions about how HBO uses and protects your personal data, you are always welcome to contact HBO's data protection officer.

Contact details to DPO: privacy_at_hbo.eu.

Below follows a more detailed description on how we use personal data.

1. What entity is responsible for the processing of your personal data?
HBO Europe s.r.o., company registration no. 29418, is the data controller for the personal data processed under this Personal Data Policy.
Our contact details are:
Jankovcova 1037/49
170 00 Prague 7
Czech Republic
E-mail: privacypolicy@hbo.eu
Telephone no. +42061094444
2. What is "personal data" and "processing of personal data"?

The term "personal data" as used in this Personal Data Policy is any piece of information that, either on its own or together with any other pieces of information, can be used to identify a living individual, and any other data that qualifies as personal data in accordance with the law applicable to HBO, including the General Data Protection Regulation (the "GDPR").

This Personal Data Policy covers all personal data that is in any form considered processed under applicable law in relation to you as a User, including personal data that is collected, kept, stored, transferred, disclosed or otherwise used by HBO.

3. What personal data is processed and for what purposes?
HBO will only collect and process the personal data about you as explained in this Privacy Policy and as further set out in the "Data Processing Table" in Section 11. [make the underlined text a hyperlink to the relevant section.]
4. How is your personal data protected?
HBO has implemented appropriate technical and organizational measures for the protection of your personal data to ensure that only authorized persons are given access to it. HBO uses technical security systems, such as firewalls, encryption technologies, passwords and anti-virus programs, to prevent and avoid unauthorized use of personal data.
5. For how long is my personal data stored?
HBO will not store or process your personal data for any longer time than what is necessary to fulfill the purposes for the processing set out in this Personal Data Policy or according to any mandatory applicable law, as further specified in the "Data Processing Table" in Section 11. [link to section, as above]
Thus, when the purpose has been fulfilled in relation to a specific type of personal data, HBO will delete or anonymize the relevant personal data as soon as reasonably possible. Please note that we may store your personal data for sending you newsletters and marketing by e-mail purposes for a period after you have terminated the Service, to the extent allowed under applicable legislation. This time period may vary depending on in what country you live. You can at any time opt out from such newsletter or other marketing by following the link at the bottom of a newsletter or any other marketing e-mail which you receive from HBO.
6. With whom do we share personal data?
HBO Group Companies
Your personal data may be provided to other companies within the HBO group and to companies with which the HBO group cooperates as the provision of such data is necessary for the purposes of the interests of HBO and the HBO group, namely, the provision of their services in the highest possible quality, direct advertising or other advertising, via e-mail or another channel, of services and products of HBO, companies within the HBO group or other companies and for market surveys. In the course of the review of such operations, HBO has established that the aforementioned interests are not overridden by the interests or fundamental rights and freedoms of the data subject which require protection of personal data.
Companies engaged by HBO
Your personal data will be transferred to and processed by third party providers and suppliers which perform services for HBO, to enable these companies to perform the services requested by HBO. Such companies will be located both within and outside the EU. Services which will be requested include the provision of infrastructure and IT services, the provision of customer services, the processing of market surveys, management of send-outs via e-mail, the performance of statistical analyses and profiling, and processing of credit card and debit card transactions.
Only personal data that is necessary to fulfill the purposes stated in the "Data Processing Table" in Section 5 will be provided to the companies engaged by us. All third party providers and suppliers must follow HBO's instructions and applicable written data processor agreements and any other agreements that are in place between HBO and its third party providers/suppliers, and must implement appropriate technical and organizational measures for the protection of the personal data.
Authorities
HBO may need to provide personal data to relevant authorities (e.g. tax authorities or the police) in accordance with mandatory law and in order to fulfill legal mandatory obligations in each jurisdiction where HBO has Users. In the event of data breaches, certain personal data may need to be provided to data protection authorities.
7. To what countries will your personal data be transferred?

Your personal data will be transferred to companies in other countries both within and outside the EU that we have engaged to, among other things, be able to provide our Service to you. The relevant countries outside the EU may not ensure the same level of protection for personal data as your country. In such cases, HBO will ensure that the personal data is adequately protected by the receiving parties in such countries. Adequate protection may typically be to impose on the receiving party contractual obligations that ensure that such party maintains the same high level of privacy and data security as practiced by HBO. Please see the Data Transfer Table in section 12 for a detailed description of the countries outside the EU to which personal data will be transferred. [place a link here, as above.]

8. What are your rights as regards your personal data?
Right to access and rectification
You have the right to obtain information on what personal data HBO processes regarding you, the source of the data, for what purposes the data has been used, and the identity of parties to whom the data has been provided. You have also the right to, at any time, request a correction of any inaccurate or incomplete personal data. If a request is manifestly unfounded or excessive, in particular because of its repetitive character, HBO may charge a reasonable administrative fee or refuse to act on the request.
Right to erasure (‘right to be forgotten’)
You may request that your personal data be erased in specific circumstances if e.g. you have terminated the Service and (i) the personal data is no longer necessary in relation to the purposes for which is was collected and (ii) there is no lawful reason for continuation of processing, or the processing is unlawful or the personal data has to be erased to comply with a legal obligation in the European Union or the Czech Republic to which HBO is subject. This list is not exhaustive. Please contact HBO to receive further information on erasure of your personal data.
Right to object
You are entitled to object to certain processing or request that the processing of the personal data is restricted if(i)the personal data may not be correct, or (ii) you consider the processing to be unlawful, or (iii) HBO is basing its processing on a legitimate interest or (iv) you believe that HBO does no longer need the personal data for the purposes as set out in the "Data Processing Table" in Section 12 [place link here]. However, even if you object to certain processing, HBO may still continue such processing if allowed or obligated to do so under applicable legislation, for example to be able to fulfill legal requirements or to fulfil contractual obligations in relation to you.
Right to withdraw consent
If you at any time have provided a consent to HBO for processing of personal data (e.g. in case of newsletter subscriptions), you can always withdraw such consent for any future processing that is reliant on such consent.
Right to data portability
You have the right to receive the personal data concerning you, which you have provided to us, in a structured, commonly used and machine readable format. You may also ask us to transmit such data directly to another controller where technically feasible.
9. What should you do if you have any complaints?
If you have any complaints on how we use your personal data, or would like further information, we would ask you to first contact our Data Protection Officer. However, you can also always make a complaint about how we process your personal data with the relevant public supervisory authority, specifically the authority where you live, work or where the alleged infringement has occurred. Use the following link to locate the relevant supervisory authority in your country: http://ec.europa.eu/justice/article-29/structure/data-protection-authorities/index_en.htm.
Without prejudice to your rights to make complaints, where you consider that your rights under this Data Policy have been infringed as a result of the processing of your personal data in non-compliance with the applicable laws, you may also bring proceedings before the competent courts, including the courts of the EU member state where you have your habitual residence.
In any event, it is advisable that, in order to resolve the issue more quickly and effectively, you send any complaints or enquiries to HBO first prior to addressing the authorities.
10. Updates
This Personal Data Policy may be modified by HBO at any time. Should HBO wish to use personal data other than as stipulated in the Personal Data Policy in force at the time of data collection, notice of any such modifications will be provided to Users in a visible manner (e.g. such notice may be sent to you via email).
11. Data Processing Table
The below Data Processing Table outlines the categories of personal data collected and processed by HBO in relation to its Users and the purposes for processing each category of data.
These terms are used in the table and may require an explanation:
- Legal ground: According to applicable data protection legislation, Personal Data may only be processed if there is a legally valid ground to support the relevant processing. HBO bases its processing on the following legal grounds as set out in the table:

o Consent: The processing of personal data is based on your informed consent, e.g. to send direct marketing related materials such as electronic newsletters;

o Performance of a contract: The processing of personal data is necessary for HBO to be able to perform the Agreement with a User, e.g. to enable the User to sign into its account, use the Service and receive help from HBO's customer service;

o Legitimate interest: The processing is based on a legitimate interest that HBO has in the processing, e.g. to enable HBO to send churn surveys to Users. A requirement is that such a legitimate interest is not overridden by the interests, fundamental rights or freedoms of the Users and the Users have the right to object. In light of the limitations regarding data processing, the safeguards and the technical and organizational measures implemented by HBO, HBO has established that where the processing of your data is based on HBO’s legitimate interest, such interest is not overridden by your interests, fundamental rights or freedom relating to data protection. You may contact us at any time to request more information on how we have reached this conclusion for different types of processing;

o Legal obligation: The processing is necessary for HBO to comply with legal obligations applicable to HBO, e.g. financial information that needs to be stored for bookkeeping purposes.

- Retention time or criteria: In this column, HBO specifies how long the User's data will be stored.

Personal data type and source Purpose Legal ground Retention time or criteria
Identification details including but not limited to account ID,
first name,
last name,
voucher codes and
age rate.

Source: Directly from the User at sign-up or from HBO's partners








To enable HBO to deliver the subscription service to its Users, including enforcing applicable terms and conditions (e.g. limitations on number of devices). Performance of a contract
During the term of the User's account and until the end of limitation period but no longer than 3 years after the termination of subscription.
If the User never purchased a subscription (only the first step of the registration has finished), up to 12 months after account creation.
To enable HBO to provide customer service to its Users upon request (e.g. if a User contacts HBO), including troubleshooting.

To enable HBO to send reports to its vendors/partners for tracking purposes, if a User has signed up using a voucher code. Legitimate interest

To enable HBO to prevent free trial period abuse and defend HBO from, fraudulent claims by Users in relation to payments.
To enable HBO to comply with legal obligations applicable to HBO, including responding to requests from authorities to access personal data. Legal obligation
Contact information including but not limited to e-mail address, telephone number,

Source: Directly from the User at sign-up or contact with HBO's customer service To enable HBO to deliver the subscription service to its Users including enforcing applicable terms and conditions (e.g. limitations on number of devices). Performance of a contract During the term of the User's account and until the end of limitation period but no longer than 3 years after the termination of subscription.
If the User never purchased a subscription (only the first step of the registration has finished), up to 12 months after account creation.
To enable HBO, and its vendors where applicable to provide customer service to its Users upon request (e.g. if a User contacts HBO), including troubleshooting.
To be able to send the User relevant information in relation to the subscription/account, e.g. welcome e-mail, service updates and similar.
To be able to comply with legal obligations applicable to HBO, including responding to requests from authorities to access personal data. Legal obligation
To enable HBO to prevent free trial period abuse and defend HBO from, fraudulent claims by Users in relation to payments. Legitimate interest
To provide Users with marketing via e-mail, e.g. newsletters. Consent During the term of the User's account and 12 months after termination of subscription, unless the User has opted out from profiling or direct marketing
To be able to send Users surveys, which are voluntary to participate in. Legitimate interest
Payment details – including but not limited to debit card and credit card information (such as: credit/debit card number, expiration date, CVV/CVC number, and cardholder name, physical address) and payment history (including information about trial periods, periods without an active subscription etc.).

Source: Directly from the User at sign-up and, as regards payment history, continually as payments are made
To enable HBO to deliver the subscription service to its Users and to be able to charge the User for the subscription service. Performance of a contract During the term of the User's account and until the end of limitation period but no longer than 3 years after the termination of subscription.
If the User terminated its subscription during the free trial period, up to 12 months after end of free trial.




To enable HBO to provide customer service to its Users upon request (e.g. if a User contacts HBO), including troubleshooting.
To be able to send the User relevant information in relation to the subscription/account, e.g. notice about expiry of debit/credit card.
To enable HBO to analyze how the services offered to its Users can be improved.
Legitimate interest
To enable HBO to prevent free trial period abuse and defend HBO from, fraudulent claims by Users in relation to payments.
To be able to comply with legal obligations applicable to HBO, including bookkeeping and EU content portability regulations. Legal obligation During the term of the User's account and until the end of statutory retention period but no longer than 10 years after the termination of subscription.

Digital information data - including but not limited to geo-location/IP address, device type, device name, device ID, country code, ISP information, operating system version, password.

Source: Collected based on the User's use of the Service
To enable HBO to deliver the subscription service to its Users, including enforcing applicable terms and conditions (e.g. limitations on number of devices). Performance of a contract Geo-location/IP address, country code, ISP information: during the term of the User's account and until the end of limitation period but no longer than 3 years after the termination of subscription.
Device type, device name, device ID, operating system version, password event: during the term of the User's account and 12 months after termination of subscription.

To optimize the delivery of the Service to each specific device used to access the Service.
To enable HBO to provide customer service to its Users upon request (e.g. if a User contacts HBO), including troubleshooting.
To be able to send the User relevant information in relation to the subscription/account, e.g. service updates.
To enable HBO to improve its products and services offered to Users, including the security of HBO's systems/platforms. Legitimate interest
To enable HBO to prevent free trial period abuse and defend HBO from, fraudulent claims by Users in relation to payments.
To enable HBO to comply EU content portability requirements. Legal obligation
Usage information - including but not limited to viewing history, device registration and deregistration, watch list, log in or log out events, etc. and results of marketing tracking.

Source: Collected based on the User's use of the Service To enable HBO to deliver the subscription service to its Users, including the "continue watching" feature. Performance of a contract During the term of the User's account and 12 months after termination of subscription.
To enable HBO to provide customer service to its Users upon request (e.g. if a User contacts HBO), including troubleshooting.
To enable HBO to improve its products and services offered to its Users. Legitimate interest

To enable HBO to track the direct marketing activities targeting the User. Consent During the term of the User's account and 12 months after termination of subscription unless the User has opted out from profiling or direct marketing.
Call recordings - i.e. call recordings of inbound call to customer services

Source: Calls to customer service are recorded To improve the quality of the customer service provided to Users and others who call HBO's customer service. Legitimate interest 12 months following the recording of the call.
Survey responses – i.e. User's responses to surveys that we ask Users to participate in, which responses may include personal information

Source: Directly from Users who choose to participate in surveys
To enable HBO to improve its products and services offered to its Users. Legitimate interest 12 months following the completion of the survey.
Other information provided to customer service – including but not limited to further information that the User may provide to HBO's customer service in order for HBO to help the User with the matter, e.g. preferred language

Source: Directly from Users who contact HBO's customer service To enable HBO to provide customer service to its Users upon request (e.g. if a User contacts HBO), including troubleshooting. Performance of a contract During the term of the User's account and until 12 months after termination of subscription.

12. Data Transfer Table
The below Data Transfer Table outlines the category of personal data transferred by HBO to third countries (outside the EU), the purpose with such transfer and the safety measures that have been taken:
Personal data type that will be transferred The applicable third countries involved in the transfer of personal data Purpose for the transfer of personal data Safety measure(s) taken to ensure that the transfer of personal data complies with applicable law
Identification details
Contact information
Digital information data
USA troubleshooting and debugging
Standard Data Protection Clauses, (Article 46.2 GDPR) https://ec.europa.eu/info/law/law-topic/data-protection/data-transfers-outside-eu/model-contracts-transfer-personal-data-third-countries_en

Identification details
Digital information data
Usage information USA
Provision of a software used by HBO to monitor its subscription service
Standard Data Protection Clauses, (Article 46.2 GDPR) https://ec.europa.eu/info/law/law-topic/data-protection/data-transfers-outside-eu/model-contracts-transfer-personal-data-third-countries_en

Identification details
Contact information
Digital information data
Usage information USA Provision of IT systems used for marketing and campaign management

The EU-U.S. Privacy Shield, (adequacy decision, Article 45 GDPR) https://www.privacyshield.gov/welcome

Standard Data Protection Clauses, (Article 46.2 GDPR) https://ec.europa.eu/info/law/law-topic/data-protection/data-transfers-outside-eu/model-contracts-transfer-personal-data-third-countries_en


Identification details
Contact information
Payment details USA
Provision of billing services and related IT systems
The EU-U.S. Privacy Shield, (adequacy decision, Article 45 GDPR) https://www.privacyshield.gov/welcome

Standard Data Protection Clauses, (Article 46.2 GDPR) https://ec.europa.eu/info/law/law-topic/data-protection/data-transfers-outside-eu/model-contracts-transfer-personal-data-third-countries_en

Identification details
Contact information
Digital information data
Usage information
Records of correspondence with customer service USA Provision of Customer Service /Technical support and related IT systems

The EU-U.S. Privacy Shield, (adequacy decision, Article 45 GDPR) https://www.privacyshield.gov/welcome

Standard Data Protection Clauses (Article 46.2 GDPR) https://ec.europa.eu/info/law/law-topic/data-protection/data-transfers-outside-eu/model-contracts-transfer-personal-data-third-countries_en



Latest update on 22 May 2018
footerLogo
Icon_YouTube_White_png
Icon_Twitter_White_png
Icon_Facebook_White_png
KAPCSOLAT: UGYFELSZOLGALAT_at_HBOGO.HU | +36 (800) 80137
Általános szerződési feltételek |
Adatvédelmi szabályzat
Az HBO GO szolgáltatója az HBO Europe s.r.o. (székhely: Jankovcova 1037/49, Prága 7, PSC: 170 00 Csehország, Regisztrációs szám: 61466786)
Received on Sat May 26 2018 - 04:33:58 CEST

This archive was generated by hypermail 2.3.0 : Sat May 26 2018 - 11:30:14 CEST