Kedves Ügyfelünk!
Az ASUS elkötelezetten törekszik szervizszolgáltatásának
tökéletesítésére. Szervizcsapatának célja, hogy a legjobb
szervizszolgáltatást nyújtsa ügyfeleinek világszerte, ezért örömmel
fogadjuk ügyfeleink véleményét, tapasztalatait.
Kérjük, kövesse az alábbi linket az online felméréshez, és ossza meg
velünk véleményét saját szervizelésével kapcsolatban:
RMA szám: HUB3J60049 ,
Sorozatszám (S/N): H2NPCV027356BND ,
A javítás befejeződött, habár elképzelhető, hogy a készülék még nincs a
birtokában. Kérjük, hogy felmérésünket a kézhezvétel után töltse ki.
Kérjük, ne válaszoljon erre a levélre, szolgáltatásunkkal kapcsolatos
véleményét az ügyfélelégedettségi felmérésünkben található felületen
várjuk Öntől, vagy telefonon az alábbi elérhetőségünkön: +36-1-505-4561.
A felmérés kitöltése körülbelül 2 percet vesz igénybe.
http://sip.asus.com/NewSurvey/Questionnaire/Index.aspx?Token=52EF7BC4-6C
80-48FC-874F-0FF923D84E8A&caseid=HUB3J60049&cCode=HU
Az online kérdőiv 14 napig lesz elérhető kérjük ossza meg velünk
mielőbb tapasztalatait.
Afelmérésben összegyűjtött információkat és adatokat az ASUS bizalmasan
kezeli. Ezen adatok csak az ügyfélelégedettségi felmérés folyamatos
fejlesztéséhez kerülnek felhasználásra, azon kollégák és szerződéses
partnerek bevonásával, akik a szerződés alapján nem adhatják ki őket
másik fél számára.
Köszönjük visszajelzését. Értékes véleményét felhasználva igyekszünk
fejleszteni, gyorsabbá, kényelmesebbé és hatékonyabbá tenni
szervizszolgáltatásunkat.
Köszönjük, hogy részt vett az ASUS felmérésében!
Üdvözlettel:
Asus szerviz-ügyfélszolgálat
Ha a jövőben nem kíván tőlünk ilyen levelet kapni, kérjük kattintson
ide
<
http://sip.asus.com/Survey/cs_survey_blacklist.aspx?region=EMEA&email=b
a9c4640-bb7b-4e5b-8ff7-c8d3058d888a®ion=EU> a leiratkozáshoz.
This mail is send by automated Survey system,please DO NOT reply or
forward this message.
Received on Tue Jul 03 2018 - 13:56:47 CEST