Saját tulajdonú webáruház 50, 40, 30 ezer Ft-ért

From: Nagy Gabor <nagygabor24_at_citromail.hu>
Date: Fri, 29 Nov 2019 21:12:43 +0000

        Tisztelettel köszöntöm! Egyetem mellett egyéni
vállalkozó vagyok másodfoglalkozásban,
háromféle webáruházat
kínálhatok Önnek - amennyiben érdekli.
Nyugodtan nyissa meg a bemutató áruházaimat (ha a
konkurencia vírusfigyelmeztetést rak is elé
időnként, mert rontom a 200 ezer feletti áraikat a
valós munkát jobban tükröző
összegeimmel). www.webaruhazonline.hu/bemutato3 ez
ötvenezerbe kerül, a bemutato2 utótagú
negyvenbe, a bemutató1 utótagú pedig harmincba.
Valamennyi keresőoptimalizált, mobilos és
regisztráció nélküli kezelésre,
bankkártyás és paypal fizetésre,
számlakészitésre alkalmas - sok más
mellett. Mindháromnál RÉSZLETFIZETÉST
biztosítok, GARANCIALEVELET és SZÁMLÁT
adok. Az áruház feltöltése, kezelése
szövegszerkesztőhöz hasonlít és igen
egyszerű. A webáruház saját tulajdonába
kerül és saját tárhelyén is
használhatja. A döntés
megkönnyitésére gyakorlófelületet
szoktam dijmentesen adni az érdeklődőknek, igy a
kezeléssel a döntés előtt meg lehet ismerkedni. Ha
érdekli valamelyik Önt, arra kérem pár
szóval jelezze vissza hogy megnézné a
gyakorlófelületet. Jelenleg sajnos nincs időm
másféle megrendelésre, tisztelettel kérem
Önt emiatt, hogy másféle tipus
igényével most inkább máshoz forduljon.
Köszönöm a levél elolvasását,
tisztelettel: Nagy Gábor (Későbbi leveleim
tiltásához vagy korábbi feliratkozása
törléséhez nyomja meg a Válasz gombot
és jelezze).