FONTOS! Ügyfélszolgálati változások a koronavírus miatt

From: Magyar Telekom Nyrt. <noreply_at_telekom.hu>
Date: Tue, 17 Mar 2020 10:15:39 +0100 (CET)



Telekom | Együtt. Veled
 
Kedves Ügyfelünk!
 
A legfontosabb számunkra ügyfeleink és munkatársaink egészségének megőrzésének védelme!

Kérjük, hogy biztonságod érdekében:

Elsősorban válaszd az online ügyintézést a www.telekom.hu weboldalon vagy a Telekom alkalmazásban! Online az alábbi ügyeket intézheted a legkönnyebben:
  • számlabefizetés (otthoni és mobil) weboldalunkon és a Telekom alkalmazásban is
  • Domino kártya feltöltés bármely kártyára weboldalunkon és a Telekom alkalmazásban is
  • díjcsomagmódosítás (otthoni és mobil)
  • mobil hűséghosszabbítás
  • egyenleg megtekintés weboldalunkon és a Telekom alkalmazásban is
  • készülék vásárlás új mobil előfizetéssel vagy mobil hűséghosszabbítással
Üzleteink az új kormányrendeletnek megfelelően 15 óráig tartanak nyitva, de kérjük, hogy csak halaszthatatlan ügyben és egészségesen térj be hozzánk! Foglalj időpontot online!

Segítsd idősebb rokonaidat, ismerőseidet az online ügyintézésben! Vond be őket a Telekom Fiókba, ahol akár biztonságosan díjcsomagot módosíthatsz, vagy e-számlára válthatsz.
 
További információ itt!

Vigyázzunk egymásra!
 
Üdvözlettel:
 
Telekom
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Telekom
©2020 Magyar Telekom Nyrt.
 
Adatvédelem       Általános szerződési feltételek
Received on Tue Mar 17 2020 - 13:46:47 CET

This archive was generated by hypermail 2.3.0 : Tue Mar 17 2020 - 13:50:38 CET