Webáruházak szervizelését, javitását vállalom

From: Nagy Gabor <b.nagy.gabor23_at_citromail.hu>
Date: Sat, 28 Mar 2020 17:56:11 +0000

Tisztelettel köszöntöm!

A koronavírus miatt megnövekedett internetes forgalomban sokaknak gondot okoz, hogy a webáruházuk nem megfelelően működik, esetleg javitásra vagy korszerűsítésre szorul. Nem kevesen bevételtől és jövedelemtől esnek el emiatt. Egyetem mellett másodfoglalkozású egyéni vállalkozóként, SZÁMLAKÉPESEN, kész vagyok ilyen esetekben segíteni.

Tisztelettel, Gábor.