Konica Minolta Közlemény >> Ügyfélszolgálat visszatérése a normáls munkarendhez

From: Konica Minolta Magyarország Kft. <ugyfel_at_konica.maileon.com>
Date: Thu, 2 Jul 2020 15:49:51 +0200 (CEST)

Ha az üzenet nem megfelelően jelenik meg, [1] kattintson ide »
Tisztelt Ügyfelünk!
Mint, ahogy az az elmúlt hetek történéseiből következik, jelenleg a gazdaság több fronton küzd a koronavírus okozta gazdasági következményekkel. Számos kis- és nagyvállalatnak olyan kérdésekkel kell szembenéznie, mint a csökkentett munkaidő, ellátási hiány és fizetési nehézségek.
Ezúton értesítjük Önt arról, hogy a jelenlegi helyzet milyen hatással van az országos toner ellátási folyamatainkra és adott esetben milyen nehézségekkel kell ezzel kapcsolatban szembenéznünk.
Rövid magyarázat: Kb. három héttel ezelőtt a Konica Minolta franciaországi toner gyártó üzemét bezárták, mivel az egyik dolgozó koronavírusra végzett tesztje pozitív lett. A franciaországi üzem központi szerepet játszik az európai piac toner ellátásában.
Annak ellenére, hogy a gyártás április 9-én újraindult, továbbra is türelemmel kell lennünk, ugyanis valamennyivel több időt vesz igénybe az, hogy a termelés és az európai szállítás visszaálljon a már megszokott, normál szintre.
Mindeddig egy speciális intézkedés csomaggal sikerült kompenzálnunk a francia gyár bezárásának következtében kialakult ellátási hiányt (pl. alternatív beszerzési lehetőségek kiaknázása, átgondolt napi ellátási elosztás, hivatalos kereskedőktől való visszavásárlás). Azonban fel kellett ismerünk azt, hogy ezek az intézkedések nem lesznek elegendőek és mostanra elértük a lehetőségeink határát.
Sajnos ezért kénytelenek vagyunk arról tájékoztatni Önt, hogy a jelenlegi helyzetben a következő néhány hétben nem fogjuk tudni garantálni, hogy minden Konica Minolta nyomtatórendszer teljes működéséhez szükséges toner készletet időben ki tudjuk szállítani.
Fontos megjegyeznünk azonban, hogy igyekszünk mindent igényt kielégítően eleget tenni a megrendeléseknek, ehhez viszont szükségünk van az Ön segítségére is. A kérésünk az, hogy a következő időszakban igyekezzen kerülni a tömeges rendeléseket - a hosszútávú raktározás céljából - így nagyobb eséllyel tudjuk a ténylegesen szükséges tonereket kiszállítani a megfelelő helyekre.
Az elmúlt hetekben folyamatosan dolgoztunk azon, hogy el tudjuk kerülni ezt a helyzetet, de sajnos a jelenlegi körülmények ezt nem tették lehetővé, mindenesetre számítunk a megértésükre és együttműködésükre, hogy minél hamarabb túl lehessünk ezen az időszakon.
Abban az esetben, ha úgy látjuk, hogy az Ön kiszolgálása korlátokba ütközhet, kollégánk fel fogja venni Önnel a kapcsolatot, azért hogy részletesen átbeszéljék milyen megoldást tudunk javasolni arra, hogy lehetőleg fennakadás nélkül tudja folytatni üzletmenetét.
Megértését köszönjük!
Üdvözlettel,
Gyetvai Péter
Direkt Értékesítési Vezető
Konica Minolta Magyarország Kft.
Személyes adatait az [2] adatkezelési tájékoztatóban foglaltak szerint, kapcsolattartás céljából kezeljük.
Konica Minolta Magyarország Kft.
Székhely: 1117 Budapest, Galvani utca 4..
Cégjegyzékszám: 01-09-065996
Adószám: 10336328-2-43
E-mail: ugyfel_at_konicaminolta.hu
Tel : +36 1 464 9000
Links
____________________________________________________________________________
1. http://konica.maileon.com/i/zEWthEO0fHVqHph0H1HvPTl486hC0fcRjWmNd19lh2Q
2. http://konica.maileon.com/i/dVnDpoI8nYywVar22bivupKvMtLXRTCK90fLVZAWtj0
Received on Thu Jul 02 2020 - 15:49:59 CEST

This archive was generated by hypermail 2.3.0 : Thu Jul 02 2020 - 15:50:46 CEST