|
|
|
|
Telekom szolgáltatásairól új számlát állítottunk ki, melyet a Telekom alkalmazásban egyszerűen megtekinthet.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Töltse le a Telekom alkalmazást, és a belépést követően részletesen átnézheti a számlán szereplő tételeket, valamint lehetősége van a számla bankkártyás kiegyenlítésére.
|
|
|
|
|
|
Számláját megtekintheti és kiegyenlítheti honlapunkon is.
|
|
|
|
|
|
Felhívjuk figyelmét, hogy a számlázott összeg nem minden esetben egyezik meg a fizetendő összeggel. Az eltérést az esetleges túlfizetések, illetve elmaradások okozhatják. Lépjen be a Telekom online ügyfélszolgálatára vagy a Telekom alkalmazásba, és a Számlák menüpontban nyomon követheti az elmaradt befizetésű számláit.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Regisztráljon a Díjneten!
|
|
A Díjneten a Telekom számlák mellett már több mint 31 szolgáltató számláit kezelheti egy felületen! A fiókjában érkező
számlák kiegyenlítéséhez csak válassza ki az Önnek legkényelmesebb fizetési lehetőséget!
|
|
|
|
|
|
|
Értesítjük továbbá, hogy a Magyar Telekom Nyrt. módosítja az Általános szerződési feltételeit, ezért a számla ÁSZF változás értesítőt is tartalmaz. Kérjük, figyelmesen olvassa el a számla végén található értesítést, illetve a változásokról tájékozódjon a Telekom weboldalán az Általános szerződési feltételek oldalon.
|
|
|
|
Amennyiben a számla tartalmával kapcsolatban kérdése vagy észrevétele van, kérjük, ide kattintva jelezze ügyfélszolgálatunknak!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|