#nagyon sürgos

From: <chris_at_calorie-perks.com>
Date: Wed, 23 Sep 2020 00:44:42 +0000

Remélem, hogy jól talállak. Nagyra értékelem a barátságot, és hiszek abban, hogy hosszú távú barátságot alakíthatok ki azzal, hogy segítek profitálni barátságunkból, jó üzletem van, amely dollármilliókra válik hasznára, szakmám szerint könyvel1 vagyok A Chrysler vagyonmeg1rz1 cég segít a befektet1knek a vállalkozásokba történ1 befektetésben és az alapok kezelésében, és segítenek nekik kihasználni a kedvez1 adókulcs el1nyeit pénzügyi nyilvántartás vizsgálata nélkül. Ha érdekel az üzletem, küldjön egy levelet, mert ez nagyon sürg1s.

Minden jót.
Chris Palo