Tisztelt Ügyfelünk!
Az Ön HUB3J80108 esetazonosító számú készülékének javítása a mai napon lezárult, a javítást szervizünk befejezte.
- Amennyiben a készülékét futárral szállíttatta be, úgy azt a következő 2 munkanapon futár is fogja visszaszállítani Önnek. Csomagszáma:
Kövesse nyomon a GLS weboldalán a kiszállítást
https://gls-group.eu/HU/hu/csomagkovetes?match
- vagy az MPL weboldalán, ha telefonja vagy táblája volt szervízben
http://posta.hu/ugyfelszolgalat/nyomkovetes?ids=/ugyfelszolgalat/nyomkovetes/
..::Ez egy automatikusan kiküldött levél, és az Ön tájékoztatását szolgálja. Kérjük ne válaszoljon rá.::..
Üdvözlettel,
Asus Ügyfélszolgálat
===================================================================================================================================
This email and any attachments to it contain confidential information and are intended solely for the use of the individual to whom it is addressed.If you are not the intended recipient or receive it accidentally, please immediately notify the sender by e-mail
and delete the message and any attachments from your computer system, and destroy all hard copies. If any, please be advised that any unauthorized disclosure, copying, distribution or any action taken or omitted in reliance on this, is illegal and prohibited.
Furthermore, any views or opinions expressed are solely those of the author and do not represent those of ASUSTeK. Thank you for your cooperation.
===================================================================================================================================
Received on Thu Oct 01 2020 - 19:30:47 CEST