[
https://cl12.mlr.hu/Iw/Xmta-wFq00GFWrFY/AYoJ/Ok6W/h6yH] Szavazás - Döntsön Ön új szolgáltatásunkról! Kattintson ide, [
https://cl12.mlr.hu/Iw/Xmta-wFq00GFWrFY/AYoJ/Ok6X/WUWv] ha hibásan jelenik meg az alábbi levél! Tisztelt Ügyfelünk! Ma már számos lehetőség áll rendelkezésre biztosítási ügyei intézéséhez, és mi gőzerővel dolgozunk azon, hogy a jövőben minden ügyfelünknek a legkényelmesebb megoldást kínálhassuk. Ehhez többek között olyan kérdésekre keressük a választ, hogy milyen további digitális ügyintézési lehetőségekre, szolgáltatásokra van szükség . Az Ön igényeit is szeretnénk figyelembe venni ügyfélkiszolgálási csatornáink fejlesztéséhez, bővítéséhez. Kérjük, segítse munkánkat azzal, hogy szán néhány percet anonim kérdőívünk kitöltésére! Elmondom a véleményemet [
https://cl12.mlr.hu/Iw/Xmta-wFq00GFWrFY/AYoJ/Ok6Y/sOny] " [
https://cl12.mlr.hu/Iw/Xmta-wFq00GFWrFY/AYoJ/Ok6Z/qhZ6] Kapcsolódó adatkezelési tájékoztatónkat ide kattintva [
https://cl12.mlr.hu/Iw/Xmta-wFq00GFWrFY/AYoJ/Ok6a/jk5h] töltheti le Köszönjük, hogy válaszaival támogat minket abban, hogy többet tehessünk az Ön kényelméért. Amennyiben személyesen is részt venne az ügyfelek igényeihez leginkább igazodó megoldások kialakításában, tesztelésében, kérjük, a kérdőív végén adja meg e-mail címét, hogy felvehessük Önnel a kapcsolatot. A megadott elérhetőséget kizárólag arra használjuk, hogy ha közvéleménykutatásunk eredményeként sor kerül egy ügyintézést támogató applikáció kifejlesztésére, akkor a teszteléssel kapcsolatban felvegyük Önnel a kapcsolatot. Az erről szóló adatkezelési tájékoztatót ide kattintva [
https://cl12.mlr.hu/Iw/Xmta-wFq00GFWrFY/AYoJ/Ok6b/bYYM] olvashatja el. Üdvözlettel, Aegon Biztosító [
https://cl12.mlr.hu/Iw/Xmta-wFq00GFWrFY/AYoJ/Ok6c/AzbU] [
https://cl12.mlr.hu/Iw/Xmta-wFq00GFWrFY/AYoJ/Ok6d/dB6R] [
https://cl12.mlr.hu/Iw/Xmta-wFq00GFWrFY/AYoJ/Ok6e/TOdo] Az Aegon igényfelmérés folyamata: 2020. október 1. napját követően az Aegon Magyarország Biztosító Zrt. ügyfelei lehetőséget kapnak az ügyfélkiszolgálás fejlesztése céljából tapasztalataik és javaslataik megosztására. Ügyfeleinknek elektronikus úton kiküldjük a visszajelző felület elérési útvonalát. Az oldalra való belépés, a véleménynyilvánítás önkéntes és a válaszok kezelése anonim módon történik. Az oldal üzemeltetője nem kezel személyes adatokat. Az eredményeket az Aegon Magyarország Biztosító Zrt. statisztikai adattá formálva kapja vissza és használja fel a későbbi ügyfélélmény javítására. A visszajelzések kiértékelése után, amennyiben arra igény mutatkozik, sor kerül egy ügyintézést támogató applikáció kifejlesztésére. Lehetőség van az ügyfélkiszolgálási folyamatot támogató applikáció tesztelésében való aktív részvételre is, ebben az esetben az önként jelentkező ügyfelek e-mail címét kérjük el kapcsolattartási célból. Az e-mail cím megadása esetén a fent leírt anonimitás nem érvényesül. Amennyiben nem kíván hasonló információkat tartalmazó levelet kapni társaságunktól, ide kattintva [
https://cl12.mlr.hu/Iw/Xmta-wFq00GFWrFY/AYoJ/Ok6f/IXwD] leiratkozhat. Kérjük, erre az e-mailre ne válaszoljon! Ha kérdése van, írjon nekünk! [
https://cl12.mlr.hu/Iw/Xmta-wFq00GFWrFY/AYoJ/Ok6g/erWI] Ezen levél küldésére az EDIMA.email Kereskedelmi és Szolgáltató Kft. mint adatfeldolgozó rendszerét használtuk.
Received on Wed Oct 07 2020 - 22:09:35 CEST