Saját tulajdonú webáruház 50, 40, 30 ezer Ft-ért

From: Pap István <godollo22_at_citromail.hu>
Date: Tue, 17 Nov 2020 00:02:47 +0000

Tisztelettel köszöntöm! Egyetem mellett egyéni vállalkozó vagyok másodfoglalkozásban, háromféle webáruházat kínálhatok Önnek - amennyiben érdekli. Nyugodtan nyissa meg a bemutató áruházaimat (ha a konkurencia vírusfigyelmeztetést rak is elé időnként, mert rontom a 200 ezer feletti áraikat a valós munkát jobban tükröző összegeimmel). https://webaruhazgyorsan.xyz/bemutato3 ez ötvenezerbe kerül, a bemutato2 utótagú negyvenbe, a bemutató1 utótagú pedig harmincba. Valamennyi keresőoptimalizált, mobilos és regisztráció nélküli kezelésre, bankkártyás és paypal fizetésre, számlakészitésre alkalmas - sok más mellett. Mindháromnál RÉSZLETFIZETÉST biztosítok, GARANCIALEVELET és SZÁMLÁT adok. Az áruház feltöltése, kezelése szövegszerkesztőhöz hasonlít és igen egyszerű. A webáruház saját tulajdonába kerül és saját tárhelyén is használhatja. A döntés megkönnyitésére gyakorlófelületet szoktam dijmentesen adni
 az érdeklődőknek, igy a kezeléssel a döntés előtt meg lehet ismerkedni. Ha érdekli valamelyik Önt, arra kérem pár szóval jelezze vissza hogy megnézné a gyakorlófelületet. Jelenleg sajnos nincs időm másféle megrendelésre, tisztelettel kérem Önt emiatt, hogy másféle tipus igényével most inkább máshoz forduljon. Köszönöm a levél elolvasását, tisztelettel: Pap István (Későbbi leveleim tiltásához vagy korábbi feliratkozása törléséhez nyomja meg a Válasz gombot és jelezze).