Saját tulajdonú webáruház 50, 40, 30 ezer Ft-ért

From: Pap Istvan <godollo22_at_citromail.hu>
Date: Tue, 23 Mar 2021 14:59:57 +0000

Tiszteletem! Egyetemi tanulmányaim mellett egyéni vállalkozóként is dolgozom, többféle weboldal elkészitését kínálom fel önnek - ha esetleg érdekli.
HAGYOMÁNYOS WEBÁRUHÁZ
Elnézést kérek, de a megtekintéshez szükséges linket csak igy lehet biztonsággal megadnom: www (pont) webaruhazvasar (pont) xyz/bemutato3/ ez 50 ezer ft, a bemutato2 utótagú 40, a bemutató1 utótagú pedig 30. Valamennyi, bankkártyás és paypal fizetésre, számlakészitésre, mobilos és regisztráció nélküli kezelésre alkalmas,   keresőoptimalizált mind. Mindegyikre részletfizetést és számlát adok. A feltöltés és kezelés szövegszerkesztőre hasonlít, egyszerű. A webshop saját tulajdonába kerül és akár a tárhelyén is használhatja. A döntés megkönnyitésére gyakorlófelületet szoktam adni ingyenesen azérdeklődőknek. CSOPORTBESZÉLGETÉSHEZ WEBOLDAL
www (pont) webaruhazvasar (pont) xyz /onlinekonferencia/
Sokan keresnek mostanában weboldalt amelen akár kettő, de akár ezer ember is kommunikálhat egyidejűleg egymással, erről is küldenék mintát,
www (pont) webaruhazvasar (pont) xyz /onlinewebaruhazEhhez is tudok gyakorlófelületet küldeni igény esetén.

Ha a kétféle ajánlat közül érdekli valamelyik, jelezze ha megnézné a gyakorlófelületet. Nincs sajnos időm most másféle megrendelésre, ezért arra kérem Önt,  hogy más igényével mást keressen meg. Tisztelettel:Pap István Leveleim tiltásához, vagy a korábbi feliratkozás letörléséhez kérem klikkeljen a Válasz gombra  és jelezze nekem.