A mobil ügyintézésben július végén rövid szünetet tartunk. Készüljön fel!

From: Vodafone Magyarország <hirlevel.hu_at_vodafone.com>
Date: Mon, 12 Jul 2021 10:34:07 +0000 (UTC)

Kedves Ügyfelünk! Július 24-28. között mobil előfizetéssel rendelkező ügyfeleink kiszolgálása megújul, ezzel összefüggésben a legtöbb mobilos értékesítési és ügyintézési folyamatban rövid szünetet tartunk. A hívások indítása és fogadása, az SMS küldés és fogadás és az adathasználat, valamint a vezetékes TV és internet szolgáltatás ezalatt az időszak alatt is zavartalanul működik! Mi a teendő? Készüljön fel arra, hogy július 24-28. között nem lesz lehetősége a szokásos ügyintézésre, ezért kérjük intézze el szükséges ügyeit még a szünet előtt. Kérjük figyeljen arra, hogy számlabefizetés az ügyintézési szünet alatt csak postai csekkel és banki átutalással lesz lehetséges. 2021. július 24. után a korábban jól megszokott eszamla.vodafone.hu oldalon található számlái már nem lesznek elérhetőek. Amennyiben szüksége van rá, kérjük, látogasson el az oldalra és töltse le őket. Mi fog történni pontosan? Július 18-28. között az alábbi mobil előfizetéshez kapcsolódó folyamatok nem lesznek elérhetőek: Webshop, online leadott rendelések - ha új szolgáltatást vagy készüléket szeretne megrendelni, vagy meglévő előfizetését módosítani, azt július 18-ig teheti meg. Július 24-28. között az alábbi mobil előfizetéshez kapcsolódó folyamatok nem lesznek elérhetőek: My Vodafone Mobil online ügyfélszolgálat, My Vodafone alkalmazás – a Vodafone website-on és alkalmazásban nem érhető el számlája, szolgáltatása Adat és egyéb kiegészítő opciók vásárlása Számlázás és egyenleggel kapcsolatos online ügyintézés Új előfizetés, meglévő előfizetés módosítás (szerződéshosszabbítás, tarifacsomagváltás) Készülékkel kapcsolatos ügyintézés (szerviz, kárrendezés, új biztosítás kötése) Mobilvásárlás (autópálya matrica, parkolás, lottó, stb) Bővebb információ a leállásban érintett folyamatokról az alábbi linken érhető el: Megnézem a listát Miért csináljuk? A digitalizáció mellett elkötelezett szolgáltatóként kiemelten fontosnak tartjuk, hogy ügyfeleinknek most és a jövőben is a lehető legmagasabb szintű ügyfélkiszolgálást tudjuk biztosítani - mobil, illetve vezetékes szolgáltatásaikat bármely, számukra kézenfekvő felületen egyszerre tudják intézni, a nap bármely szakában, akár ügyintéző segítsége nélkül. Ennek érdekében folyamatos fejlesztéseket valósítunk meg. Köszönjük a türelmét! Vodafone A jelen elektronikus levélben megjelenő valamennyi információ és adat kizárólag tájékoztatásul szolgál, marketing ajánlatot nem tartalmaz. További információért írjon az ugyfelszolgalat.hu_at_vodafone.com e-mail címre. Tájékoztatjuk, hogy az előfizetők és felhasználók személyes adatainak kezeléséről részletesen az ÁSZF 3. számú mellékletében (Vodafone Magyarország előfizetőknek és felhasználóknak szóló adatkezelési tájékoztatója) olvashat a https://www.vodafone.hu/adatkezeles oldalon.
Received on Mon Jul 12 2021 - 14:01:54 CEST

This archive was generated by hypermail 2.3.0 : Mon Jul 12 2021 - 14:02:03 CEST