Kedves Ügyfelünk! A korábbi email értesítésünkkel összhangban ismételten szeretnénk felhívni a figyelmét arra, hogy annak érdekében, hogy a jövőben is a lehető legmagasabb szintű ügyfélkiszolgálást tudjuk biztosítani ügyfeleinknek, július 24-28. között mobil előfizetéssel és feltöltőkártyával rendelkező ügyfeleink kiszolgálása megújul, ezzel összefüggésben a legtöbb mobilos értékesítési és ügyintézési folyamatban rövid szünetet tartunk. A hívások indítása és fogadása, az SMS küldés és fogadás és az adathasználat, valamint a vezetékes TV és internet szolgáltatás ezalatt az időszak alatt is zavartalanul működik! Az egyenlegfeltöltés ATM-en keresztül változatlanul elérhető lesz. Mi a teendő? Készüljön fel arra, hogy július 24-28. között nem lesz lehetősége a szokásos ügyintézésre, ezért intézze el szükséges ügyeit még a szünet előtt. Gondoskodjon egyenlegéről, töltse fel előre, ha úgy érzi kifogyna az ügyintézési szünet alatt. Gondoskodjon arról, hogy megfelelő mennyiségű adattal rendelkezzen, mert nem fog tudni extra adatot rendelni az ügyintézési szünet alatt. Amennyiben esedékes az éves adategyeztetés, végezze el az ügyintézési szünet előtt! 2021. július 24. után a korábban jól megszokott eszamla.vodafone.hu oldalon található számlái már nem lesznek elérhetőek. Amennyiben szüksége van rá, kérjük, látogasson el az oldalra és töltse le őket. Mi nem lesz elérhető? Július 24-28. között: Webshop, online megrendelés (új szolgáltatás, vagy meglévő előfizetői szerződés módosítás) Adat és egyéb kiegészítő opciók vásárlás Tarifacsomagváltás Mobilvásárlás (autópálya matrica, parkolás, lottó, stb) Készülékkel kapcsolatos ügyintézés (szerviz, kárrendezés, új biztosítás kötése) Bővebb információ a leállásban érintett folyamatokról az alábbi linken érhető el: Megnézem a listát Amennyiben a fentiekkel kapcsolatban szeretne ügyintézni, akkor ezt kérjük, az alábbi csatornák valamelyikén tegye meg július 23. nap végéig Látogasson el a weboldalunkra! Látogasson el üzleteink egyikébe! Miért csináljuk? A digitalizáció mellett elkötelezett szolgáltatóként kiemelten fontosnak tartjuk, hogy ügyfeleinknek most és a jövőben is a lehető legmagasabb szintű ügyfélkiszolgálást tudjuk biztosítani - mobil, illetve vezetékes szolgáltatásaikat bármely, számukra kézenfekvő felületen egyszerre tudják intézni, a nap bármely szakában, akár ügyintéző segítsége nélkül. Ennek érdekében folyamatos fejlesztéseket valósítunk meg. Köszönjük szépen a türelmét! Vodafone A jelen elektronikus levélben megjelenő valamennyi információ és adat kizárólag tájékoztatásul szolgál, marketing ajánlatot nem tartalmaz. További információért írjon az ugyfelszolgalat.hu_at_vodafone.com e-mail címre. Tájékoztatjuk, hogy az előfizetők és felhasználók személyes adatainak kezeléséről részletesen az ÁSZF 3. számú mellékletében (Vodafone Magyarország előfizetőknek és felhasználóknak szóló adatkezelési tájékoztatója) olvashat a
https://www.vodafone.hu/adatkezeles oldalon.
Received on Mon Jul 19 2021 - 15:55:55 CEST