Egyszerűbben akarsz betonozni, de még bizalmatlan vagy?

From: Siposs Levente betonacelhelyett.hu <levente_at_betonacelhelyett.hu>
Date: Fri, 23 Jul 2021 16:08:26 +0200

Kedves Rgeeg!

Ezt az e-mailt azért kaptad tőlem, mert meglátogattad a
betonacelhelyett.hu
(https://kalkulator.betonacelhelyett.hu/t/l/1DmWh/3Cku/U7/QP1//1/1/0)
weboldalt és kiszámoltad mennyi Eco Fiberre lenne szükséged a
betonozáshoz.

Valószínűleg ezrek próbálják elkapni a figyelmedet
nap-mint-nap, ezért nagyra értékelem, hogy időt szántál
ránk is.

Szeretném megosztani veled a tapasztalataimat, hogy
biztosítsalak, jó döntést hozol, ha az Eco Fibert választod.

Kétszer építkeztem az életemben, viszont már sokszor
betonoztam.

A beton beszerzése vagy elkészítése mellett mindig gondot
okozott a betonacél mennyiségének meghatározása, helyszínre
szállíttatása, és beépítése... Mostanáig!

2019-ben találkoztam először az Eco Fiber statikai
makroszállal. Engem elsőre levett a lábamról, de bevallom
elég szkeptikus voltam: hogyan erősítheti meg a betont ez az
aprócska műanyag szál úgy, hogy még a betonacél hálót is
kiválthatom vele?

Elhatároztam, hogy utánajárok.

Rengeteget olvastam a témában, és kiderítettem, hogy ezt a
terméket már két évtizede alkalmazzák az ipari padlók
területén, egyre nagyobb sikerrel. Több gyártó is jelen van a
piacon, és kutatásaik ill. fejlesztéseik során egyre több
területen képes kiváltani a betonacél háló alkalmazását.

Saját projektjeim során próbára tettem az Eco Fibert, és
számomra átütő erejű volt a hatás.

Mivel azt tapasztaltam, hogy nem könnyű hozzájutni ehhez a
termékhez online, ezért úgy döntöttem, kiépítem a
lehetőségét, hogy mások is könnyen beszerezhessék a
terméket, jelentősen megkönnyítve ezáltal az otthoni
betonozást.

Holnapután küldök egy újabb e-mailt, amiben bemutatom, hogy
mit érdemes tudni a termékről, és hogyan erősíti meg a
betont.

Ha nincs benned több kérdés, akkor a gombra kattintva leadhatod
a megrendelésedet.

TOVÁBB A MEGRENDELŐ OLDALRA
(https://kalkulator.betonacelhelyett.hu/t/l/1DmWi/3Cku/U7/QP1//1/1/0)

Ha maradt még megválaszolatlan kérdésed, hívj bátran a

+36 30 311 7407 telefonszámon!

Üdvözlettel:

Siposs Levente

betonacelhelyett.hu (https://kalkulator.betonacelhelyett.hu/t/l/1DmWj/3Cku/U7/QP1//1/1/0)

Ha nem kívánsz több e-mailt kapni tőlünk, kattints ide a
leiratkozáshoz:

LEIRATKOZOM: https://kalkulator.betonacelhelyett.hu/t/u/s/101495/1867/764020/W3URZ4unFrQN6jSdlVrtsEU83eOarsWynYctbTxc4UZCSazhie1627049306