Vodafone Köszönjük türelmed! Kedves Ügyfelünk! A technikai szünet okozta kellemetlenségért elnézést kérünk, és szeretnénk megköszönni az eddigi türelmed extra belföldön és roaminggal is felhasználható 5GB adatmennyiséggel! A díjmentes adatot minden lakossági és üzleti mobilelőfizetésen (havidíjas és feltöltőkártyás) kedd éjfélig aktiváljuk, és pénteken éjfélig (2021.08.06.) lesz felhasználható. A My Vodafone alkalmazás átmenetileg továbbra sem elérhető, de kollégáink mindent megtesznek, hogy minél előbb zavartalanul működhessen. Addig is a www.vodafone.hu oldalunkon, a My Vodafone Mobil fiókodba bejelentkezve eléred az applikációval megegyező funkciókat és lehetőségeket. Ameddig a karbantartás miatt nem tudsz online számlát befizetni, a befizetési határidődet meghosszabbítjuk, és természetesen nem fogunk sem késedelmi díjat, sem e-Pack feltételek elmaradási díjat terhelni a következő számládon. Amint ismételten elérhető lesz az app, jelezni fogjuk a Facebook oldalunkon. Addig is köszönjük megértésed és türelmed! Kövess minket! A jelen elektronikus levélben megjelenő valamennyi információ és adat kizárólag tájékoztatásul szolgál, marketing ajánlatot nem tartalmaz. További információért írj az ugyfelszolgalat.hu_at_vodafone.com e-mail címre. Tájékoztatjuk, hogy az előfizetők és felhasználók személyes adatainak kezeléséről részletesen az ÁSZF 3. számú mellékletében (Vodafone Magyarország előfizetőknek és felhasználóknak szóló adatkezelési tájékoztatója) olvashat www.vodafone.hu/adatkezeles oldalon találhatsz.
Received on Mon Aug 02 2021 - 21:48:57 CEST
This archive was generated by hypermail 2.3.0
: Mon Aug 02 2021 - 21:51:54 CEST