Vodafone Kedves Ügyfelünk! Köszönjük a türelmed! Előfordulhat, hogy a technikai szünetet követően átmenetileg nem minden funkció működik a megszokott módon és nem mindent tudsz ugyanúgy intézni az online felületeken, de biztosítunk Téged, hogy minden erőnkkel azon dolgozunk, hogy a technikai átállásból adódó problémákat kezeljük. Újraindul az extra 5GB Annak érdekében, hogy a legkevesebb kellemetlenséget okozzuk, szombattól újraindult az extra 5GB belföldön és roaminggal is felhasználható díjmentes adat a lakossági (havidíjas és feltöltőkártyás) mobilelőfizetéseken, melyet augusztus 22 éjfélig használhatsz fel. A díjmentes adatot automatikusan aktiváljuk a fiókodon, további tennivalód nincs vele. Az extra 5 GB adat a tarifacsomagod adatkereténél nem jelenik meg. Megújult online ügyintézés A My Vodafone Mobil online ügyfélszolgálatunk és My Vodafone alkalmazásunk felhasználói kezelése megújult, hogy a jövőben még könnyebben tudd kezelni a mobil szolgáltatással kapcsolatos ügyeid. Bejelentkezés Már kapcsolattartói e-mail címeddel, telefonszámoddal és My Vodafone azonosítóddal is be tudsz lépni. Előfizetések kezelése Minden telefonszámodat egy fiók alá csoportosítottuk, hogy még könnyebben kezelhesd előfizetéseid. Hozzáférések Fiókodhoz egyszerűen hozzáférést adhatsz más felhasználóknak is. Hogyan tudok belépni? Amennyiben több Vodafone mobil előfizetéssel rendelkezel, lépj be kapcsolattartói telefonszámoddal vagy e-mail címeddel, amire a számláid érkeznek (ha egy telefonszámod van, lépj be a szokásos adataiddal). Az általunk nyilvántartott kapcsolattartói e-mail címed az alábbi: none_at_none.hu Az általunk nyilvántartott kapcsolattartói telefonszámod az alábbi: 36706415746 Belépés Az adatkezelési tájékoztatást a migrációt követően kezelt kapcsolattartási adatokról itt találod. Nem sikerült belépned? Kérjük ellenőrizd, hogy azonosítódat a megfelelő formátumban adtad meg. Amennyiben így sem sikerült belépned, az alábbi oldalon további segítséget kaphatsz. További segítség a belépéshez Milyen hozzáféréseket tudok beállítani? A szerepkörök segítségével könnyen és gyorsan adhatsz más felhasználóknak is hozzáférést My Vodafone Mobil fiókodhoz a Beállítások/Hozzáférések menüpontban. A különböző jogosultsági szintek segítségével a fiók használata még biztonságosabb és kényelmesebb lett. Szerepkörök Változások a számlázásban Felhívjuk figyelmed, hogy előfordulhat, hogy az átállással összefüggésben az aktuális havi számládat, számlázási gyakorlatunktól eltérően későbbi időpontban kézbesítjük, azonban erre figyelemmel ilyen esetben a fizetési határidőt is meghosszabbítjuk. Az aktuális fizetendő összegről és annak fizetési határidejéről SMS-ben, valamint e-számla esetén e-mailben is értesíteni fogunk. Tájékoztatunk, hogy a korábbiakkal összhangban az eszamla.vodafone.hu felületünk az átállással megszűntetésre került, korábbi számláidhoz azonban a továbbiakban is hozzáférést biztosítunk, az ezzel kapcsolatos további információkért kérjük látogass el oldalunkra. Segítség a számláiddal kapcsolatban Amennyiben kérdésed lenne, összegyűjtöttük a leggyakrabban felmerülő kérdéseket itt vagy fordulj hozzánk bizalommal csatornáink valamelyikén. Köszönjük szépen a türelmedet! Vodafone A jelen elektronikus levélben megjelenő valamennyi információ és adat kizárólag tájékoztatásul szolgál, marketing ajánlatot nem tartalmaz. További információért írjon az ugyfelszolgalat.hu_at_vodafone.com e-mail címre. Tájékoztatjuk, hogy az előfizetők és felhasználók személyes adatainak kezeléséről részletesen az ÁSZF 3. számú mellékletében (Vodafone Magyarország előfizetőknek és felhasználóknak szóló adatkezelési tájékoztatója) olvashat a
https://www.vodafone.hu/adatkezeles oldalon.
Received on Mon Aug 09 2021 - 19:12:24 CEST