Nyár végi ajánlatunk, extra 30 000 Ft készülékkedvezmény

From: Telekom <noreply_at_telekom.hu>
Date: Mon, 23 Aug 2021 18:27:52 +0200 (CEST)

Kiemelt ajánlataink:

Samsung Galaxy S20 FE Q DS
6 + 128GB

Samsung Galaxy S20 FE Q DS 6 + 128GB

Készülék: 0 Ft kezdőrészlet +
5 900 Ft × 22 hónap
Teljes készülékár: 129 800 Ft

Havidíj: 10 486 Ft/hó
Összesen 71 500 Ft kedvezménnyel
Mobil L + Gigaerős Net mobil csomaggal,
e-Packkel, 30% Magenta 1 kedvezménnyel, 2 év hűséggel

Részletek

Lenovo Yoga Smart tablet

Lenovo Yoga Smart tablet

Készülék: 0 Ft kezdőrészlet +
2 500 Ft × 22 hónap
Teljes készülékár: 55 000 Ft

Havidíj: 9 190 Ft/hó
Összesen 51 040 Ft kedvezménnyel
Mobil S + Gigaerős Net mobil csomaggal,
e-Packkel, 30% Magenta 1 kedvezménnyel, 2 év hűséggel

Részletek

Szuper kikapcsolódás látványos és viccesek filmekkel!

Keresd a Videotékában vagy a Telekom TV GO-n!

Részletek
Pont.MOST

Tedd könnyebbé az iskolakezdést Xplora X5 Play eSIM-es gyerek okosórával!

Xplora X5 Play eSIM gyerekóra

Xplora X5 Play eSIM gyerekóra

0 Ft kezdőrészlet
2 710 Ft x 22 hónap
Teljes készülékár: 59 620 Ft

Havidíj: 3390 Ft/hó
Mobil S + Net 4 GB mobil csomaggal, e-Packkel, 2 év hűséggel

Részletek

Kapcsolat Program kedvezmények már a Telekom alkalmazásban!

Keresd az új Kapcsolat Program menüpontot, és ne maradj le szuper ajánlatainkról! Folyamatosan új akciók, állandó és időszakos kedvezmények várnak.

Részletek
Megújult a Mobilvásárlás alkalmazás!

  15% kedvezmény népszerű fürdőhelyeken

Pont.MOST

Új számitógép kell a gyereknek: de milyen?

Részletek

Műsorajánló | Augusztus 22-én sztárcsapatokkal kel életre a Totem ősi mítosza a TV2-n!

Augusztus 22-én sztárcsapatokkal kelt életre a Totem ősi mítosza a TV2-n!

Mindenre elszánt kalandorok, mesés kincskeresések, egyedi látványvilág - augusztus 22-től, Ördög Nóra műsorvezetésével jön hétköznap esténként a TV2 vadonatúj és formabontó kalandreality-je, a Totem.

A saját fejlesztésű, monumentális produkcióban a farkasok és a szarvasok táborában hét-hét mindenre elszánt híresség csap majd össze. A szarvasok csapatát erősíti majd: Csősz Boglárka, Oczella Eszter, Oczella Krisztina, Baronits Gábor, Hamvai PG, Nagy Zsolt Leo, Szőke Zoltán, valamint instruktoruk, Novák Zalán. Varga Ferenc vezetésével ellenük szállnak majd harcba a farkasok: Völgyesi Gabi, Horváth Csenge, Szabó Dóra, Busa Pista, Ekanem Bálint Emota, Krausz Gábor és Varga Viktor.

A készülékajánlat egy előfizetéshez egyszer vehető igénybe, lakossági előfizetők részére. Mobil előleg befizetése szükséges lehet. Az ajánlat visszavonásig, illetve a készlet erejéig, korlátlan nettel, meghatározott havi díjas mobil csomagokkal 2 év hűséggel történő készülék vásárlás esetén. A részletfizetési konstrukció kizárólag azon ügyfelek részére érvényes, akik az ÁSZF szerinti fizetőképességi feltételeknek megfelelnek.

Ezt a levelet azért kapod, mivel adataid szerepelnek adatbázisunkban, mint Telekom előfizető és hozzájárultál, hogy tájékoztassunk ajánlatainkról. Amennyiben a jövőben nem szeretnél tájékoztatást kapni kedvezményeinkről, akcióinkról és ajánlatainkról e-mailben, kérjük a leiratkozáshoz kattints ide. Ha nincs Telekom Fiókod, írj nekünk.

Telekom
©2021 Magyar Telekom Nyrt.

Adatvédelem       Általános szerződési feltételek