A világ ura vagyok! És te is az lehetsz ezekben a verhetetlen árú ingekben.

From: Wish <offers_at_wish.com>
Date: Tue, 21 Sep 2021 00:13:37 -0700
A világ ura vagyok! És te is az lehetsz ezekben a verhetetlen árú ingekben. Helló, pSDsfn! A világ ura vagyok! És te is az lehetsz ezekben a verhetetlen árú ingekben.

Nők Férfiak Kiegészítők Lakberendezés Kütyük

Ajánlj minket a barátaidnak, cserébe akár 1 480 ZAR díjat kaphatsz. Oszd meg a kódodat!

A mai népszerű termékek

Dolce Crudo Women's ...
R592  R888
12 Colors Fashion Wo...
R143

3Pcs/Set Men Busines...
R188  R400
One Piece Flag Men's...
R135

Brown / Black / Ligh...
R455
Dolce Crudo Women's ...
R666  R888

High Quality Winter ...
R182  R1 997
Men New Nissan Sprin...
R169  R2 041

Vásárolj most!
Neked javasoljuk

Amazing makeup set...
16 ZAR
Maca Ointment for Me...
129 ZAR  883 ZAR

Hot selling multi-fu...
8 ZAR  118 ZAR
Premium Fashion Jewe...
15 ZAR

Vásárolj most!
töltsd le az alkalmazásunkat

Ajánlj minket a barátaidnak, cserébe akár 1 480 ZAR díjat kaphatsz.

Tekintsd meg blog oldalunkat, hogy naprakész legyen a Wish-el kapcsolatban!

A Wish piacterén világszerte több ezer kereskedő termékeit fedezheted fel. Nézd meg az eladók ajánlatait. (Termékhirdetések, köztük képek, referenciaárak és a kereskedők által adott kedvezmények vagy megtakarítások)

Azért kaptad ezt az e-mailt, mert feliratkoztál a következőre: wish.com.
Ha le szeretnél iratkozni a jövőbeni e-mailekről, azt itt teheted meg.

1 Sansome St., 33rd Floor, San Francisco, CA 94104 - USA

Ezt az e-mailt egy csak értesítésekre szolgáló címről külték, ami nem tud bejövő e-maileket fogadni.
Kérjük, ne válaszolj erre az üzenetre. Ha kérdésed vagy aggályod van, lépj kapcsolatba velünk a(z) support@wish.com címen, vagy látogass el a(z) Help Center oldalra.