(no subject)

From: Zoie Ryan <solrom_at_solrom.com>
Date: Sat, 16 Oct 2021 18:49:44 +0300

Üdvözletem!

Rossz hírem van számodra!

Teljes hozzáférésem van az összes eszközödhöz! Minden tevékenységedet nyomon tudom követni. A hackelés a routeren keresztül történt, amelyhez az internethez való hozzáféréshez csatlakoztál.

A trójai vírus lehetové teszi a közösségi hálózatok, az üzenetküldok és az e-mailek használatát.

Én is bármikor láthatom a képernyodet. Bekapcsolhatom a képernyodet, a kamerádat, lehallgathatom a beszélgetéseidet. Észre sem fogod venni.

A vírus folyamatosan frissül. A vírusirtó szoftverek tehetetlenek ellene. A rendszer újratelepítése szintén erotlen. A jelszavak megváltoztatása hatástalan.

A készüléked kameravideóját figyelve észrevettem, hogy rajongsz a felnott weboldalakért.
Gyakran néz pornót és maszturbál a pillanatban.

Minoségi felvételek vannak a készüléked kamerájáról, amelyeken az összes piszkos jelenet látható.

Nem hiszem, hogy azt szeretné, ha ezt a tartalmat az ismerosei, kollégái, rokonai látnák, és az interneten is nyilvánosan elérheto lenne.

Ismétlem, hozzáférhetek az összes kapcsolatához. Egy perc alatt, néhány kattintással teljesen tönkretehetem a hírnevét.

Lehetoségem van arra is, hogy levelezését, magánbeszélgetéseit és egyéb adatait közzétegyem.

Úgy gondolom, hogy az Ön által preferált videók jellegébol adódóan Ön nagyon is tisztában van a történtek veszélyességével.

Ezt a problémát úgy oldhatod meg, hogy átutalsz nekem 1300 EURO (EUR). A bitcoin tárcámba: bc1q4cetzwvd7e2d4usdl0kxngh4st05fl8xhseyu4

Az átváltás a mai árfolyamon történik.

Csak a pénz átvétele után távolítom el teljesen a videót és a rosszindulatú szoftvereket az eszközökrol. Soha senki nem fog tudni semmirol.

Az e-mail elolvasása után 2 nap áll rendelkezésére. Automatikus értesítést kapok, hogy nyitva van.

Ne próbáljon kapcsolatba lépni a rendorséggel.
Mielott bármit is tehetnének, szétküldöm a videót mindenkinek, akit ismersz. Nem lesz képes lenyomozni a postát vagy a pénztárcát.

Minden szükséges biztonsági intézkedést megtettem!

Legyél észnél! A jó hírnév mindenki számára fontos!