Számlázással kapcsolatos ügyeid könnyen és gyorsan kezelheted My Vodafone Mobil fiókodban
Vodafone Kedves Ügyfelünk! Tudtad, hogy számlázással kapcsolatos ügyeid könnyen és gyorsan kezelheted My Vodafone Mobil fiókodban? Megnézheted, kiegyenlítheted aktuális, legfrissebb számláid, ellenőrizheted a jóváírásokat vagy beállíthatod kapcsolattartói telefonszámod vagy e-mail címed, amire számlaértesítőid szeretnéd kapni. Amennyiben Te vagy az Előfizető, fiókodhoz más felhasználóknak is egyszerűen hozzáférést adhatsz. A számlázási hozzáférés beállítása teljes körű számlázási ügyintézésre jogosít, illetve új számláid is a számlázási szerepkörrel rendelkező felhasználónak küldjük. Tudj meg többet a szerepkörökről itt! My Vodafone Mobil bejelentkezés Amennyiben további számlázással kapcsolatos kérdésed lenne, nézd meg a leggyakoribb kérdéseket. Mit tegyek, ha csoportos beszedési megbízással szoktam kiegyenlíteni a számláimat és kifizetetlen számlát látok a fiókomban? Várd meg a beszedési teljesítést, a számla rendezése más fizetési módon nem szükséges. A számlák csoportos beszedési megbízással való teljesítése esetén előfordulhat, hogy a számlád kiegyenlítése a korábbiaktól eltérő időpontban történik. Természetesen ezekben az esetekben az e-Pack nem teljesítési díjat és késedelmi kamatot jóváírjuk az adott számlán. Mit tegyek, ha nem kaptam SMS értesítést az új számla elkészültéről? Értesítéstől függetlenül a legfrissebb elkészült számlák megtekinthetőek a My Vodafone alkalmazásban vagy My Vodafone Mobil fiókodban. Ellenőrizd és szükség esetén frissítsd kapcsolattartói elérhetőségeidet My Vodafone Mobil fiókod Beállítások menüpontja alatt. My Vodafone Mobil bejelentkezés A számlán hol találom az e-Pack nem teljesítési díj és késedelmi kamat jóváírásokat? Mindkét díj jóváírását az Ügyfélszintű díjak számla oldalon találhatod meg: az e-Pack nem teljesítési díjat ezen a néven: Nyilvános mobiltelefonszolgáltatás, a késedelmi kamatot pedig: Késedelmi kamat korrekció néven.Miért nem látom a befizetést a számlámon? Amennyiben a számlazárást követően érkezik befizetés vagy forogna vissza a számlába előleg, akkor az a soron következő számládon fog megjelenni. Az egyes befizetési módoknál a könyvelési idő eltérő lehet, amik 2-5 munkanapot is igénybe vehetnek. Aktuális, legfrissebb egyenleged a My Vodafone alkalmazásban vagy a My Vodafone Mobil fiókodban tudod megtekinteni, illetve számla befizetést is ezen egyenleg alapján szükséges teljesítened. Mit tegyek, ha a számlák fizetési határidejének torlódása miatt problémám van a kifizetésükkel? Amennyiben elkészült számláid rendezése kapcsán fizetési megállapodásra van szükséged, keresd a belföldön, hálózaton belülről díjmentes 1750-es, vagy hálózaton kívülről a normál díjas +36707001750-es telefonszámon elérhető kockázatkezelési csoportunkat, ahol munkatársaink munkanapokon reggel 08:30 és este 19:30 között készséggel állnak rendelkezésedre. Üdvözlettel: Töltsd le a My Vodafone alkalmazást! Az alkalmazás segítségével egyetlen kattintással elérheted az előfizetéseddel kapcsolatos legfontosabb információkat és kényelmesen intézheted ügyeidet telefonodról! Kövess minket! A jelen elektronikus levélben megjelenő valamennyi információ és adat kizárólag tájékoztatásul szolgál, marketing ajánlatot nem tartalmaz. További információért írj az ugyfelszolgalat.hu_at_vodafone.com e-mail címre. Tájékoztatjuk, hogy az előfizetők és felhasználók személyes adatainak kezeléséről részletesen az ÁSZF 3. számú mellékletében (Vodafone Magyarország előfizetőknek és felhasználóknak szóló adatkezelési tájékoztatója) olvashat a www.vodafone.hu/adatkezeles oldalon. A Vodafone Magyarország adatkezelési nyilvántartási azonosítója: 329-0100.
Received on Wed Dec 08 2021 - 12:34:35 CET
This archive was generated by hypermail 2.3.0
: Wed Dec 08 2021 - 12:42:27 CET