Számlázással kapcsolatos ügyeid könnyen és gyorsan kezelheted My Vodafone Mobil fiókodban

From: Vodafone Magyarország <hirlevel.hu_at_vodafone.com>
Date: Wed, 8 Dec 2021 11:34:33 +0000 (UTC)

Vodafone Kedves Ügyfelünk! Tudtad, hogy számlázással kapcsolatos ügyeid könnyen és gyorsan kezelheted My Vodafone Mobil fiókodban? Megnézheted, kiegyenlítheted aktuális, legfrissebb számláid, ellenőrizheted a jóváírásokat vagy beállíthatod kapcsolattartói telefonszámod vagy e-mail címed, amire számlaértesítőid szeretnéd kapni. Amennyiben Te vagy az Előfizető, fiókodhoz más felhasználóknak is egyszerűen hozzáférést adhatsz. A számlázási hozzáférés beállítása teljes körű számlázási ügyintézésre jogosít, illetve új számláid is a számlázási szerepkörrel rendelkező felhasználónak küldjük. Tudj meg többet a szerepkörökről itt! My Vodafone Mobil bejelentkezés Amennyiben további számlázással kapcsolatos kérdésed lenne, nézd meg a leggyakoribb kérdéseket. Mit tegyek, ha csoportos beszedési megbízással szoktam kiegyenlíteni a számláimat és kifizetetlen számlát látok a fiókomban? Várd meg a beszedési teljesítést, a számla rendezése más fizetési módon nem szükséges. A számlák csoportos beszedési megbízással való teljesítése esetén előfordulhat, hogy a számlád kiegyenlítése a korábbiaktól eltérő időpontban történik. Természetesen ezekben az esetekben az e-Pack nem teljesítési díjat és késedelmi kamatot jóváírjuk az adott számlán. Mit tegyek, ha nem kaptam SMS értesítést az új számla elkészültéről? Értesítéstől függetlenül a legfrissebb elkészült számlák megtekinthetőek a My Vodafone alkalmazásban vagy My Vodafone Mobil fiókodban. Ellenőrizd és szükség esetén frissítsd kapcsolattartói elérhetőségeidet My Vodafone Mobil fiókod Beállítások menüpontja alatt. My Vodafone Mobil bejelentkezés A számlán hol találom az e-Pack nem teljesítési díj és késedelmi kamat jóváírásokat? Mindkét díj jóváírását az Ügyfélszintű díjak számla oldalon találhatod meg: az e-Pack nem teljesítési díjat ezen a néven: Nyilvános mobiltelefonszolgáltatás, a késedelmi kamatot pedig: Késedelmi kamat korrekció néven.Miért nem látom a befizetést a számlámon? Amennyiben a számlazárást követően érkezik befizetés vagy forogna vissza a számlába előleg, akkor az a soron következő számládon fog megjelenni. Az egyes befizetési módoknál a könyvelési idő eltérő lehet, amik 2-5 munkanapot is igénybe vehetnek. Aktuális, legfrissebb egyenleged a My Vodafone alkalmazásban vagy a My Vodafone Mobil fiókodban tudod megtekinteni, illetve számla befizetést is ezen egyenleg alapján szükséges teljesítened. Mit tegyek, ha a számlák fizetési határidejének torlódása miatt problémám van a kifizetésükkel? Amennyiben elkészült számláid rendezése kapcsán fizetési megállapodásra van szükséged, keresd a belföldön, hálózaton belülről díjmentes 1750-es, vagy hálózaton kívülről a normál díjas +36707001750-es telefonszámon elérhető kockázatkezelési csoportunkat, ahol munkatársaink munkanapokon reggel 08:30 és este 19:30 között készséggel állnak rendelkezésedre. Üdvözlettel: Töltsd le a My Vodafone alkalmazást! Az alkalmazás segítségével egyetlen kattintással elérheted az előfizetéseddel kapcsolatos legfontosabb információkat és kényelmesen intézheted ügyeidet telefonodról! Kövess minket! A jelen elektronikus levélben megjelenő valamennyi információ és adat kizárólag tájékoztatásul szolgál, marketing ajánlatot nem tartalmaz. További információért írj az ugyfelszolgalat.hu_at_vodafone.com e-mail címre. Tájékoztatjuk, hogy az előfizetők és felhasználók személyes adatainak kezeléséről részletesen az ÁSZF 3. számú mellékletében (Vodafone Magyarország előfizetőknek és felhasználóknak szóló adatkezelési tájékoztatója) olvashat a www.vodafone.hu/adatkezeles oldalon. A Vodafone Magyarország adatkezelési nyilvántartási azonosítója: 329-0100.
Received on Wed Dec 08 2021 - 12:34:35 CET

This archive was generated by hypermail 2.3.0 : Wed Dec 08 2021 - 12:42:27 CET