Saját tulajdonú webáruház 50, 40, 30 ezer Ft-ért

From: Pap István <info_at_webaruhazakcio.com>
Date: Wed, 29 Dec 2021 06:24:15 +0000

Tiszteletem!

Egyetemi tanulmányaimon kívül egyéni vállalkozóként is dolgozom, többféle webáruházat ajánlok önnek - ha esetleg érdekli.

Elnézést kérek, de a megtekintéshez szükséges linket csak igy lehet biztonsággal megadnom: www (pont) webshopgyorsan (pont) online ez 50 ezer ft, a bemutato2 utótagú 40, a bemutató1 utótagú pedig 30. Valamennyi, bankkártyás és paypal fizetésre, számlakészitésre, mobilos és regisztráció nélküli kezelésre alkalmas, keresőoptimalizált mind.

Mindegyikre részletfizetést és számlát adok. A feltöltés és kezelés szövegszerkesztőre hasonlít, egyszerű.

A webshop saját tulajdonába kerül és akár a tárhelyén is használhatja. A döntés megkönnyitésére gyakorlófelületet szoktam adni ingyenesen azérdeklődőknek. Ha érdekli valamelyik, jelezze ha megnézné a gyakorlófelületet. Nincs sajnos időm most másféle megrendelésre, ezért arra kérem Önt, hogy másigényével mást keressen meg.

Tisztelettel:
Pap István

Leveleim tiltásához, vagy a korábbi feliratkozás letörléséhez kérem klikkeljen a Válasz gombra és jelezze nekem.