Üdvözlet kedvesem

From: Laura Renard <laurarenard133_at_gmail.com>
Date: Thu, 10 Feb 2022 14:46:27 +0100

--
Üdvözöllek kedvesem,
Mrs. Laura Renard vagyok, 2007-ben bekövetkezett halála előtt 19 éve
házastársam volt Richard Renard úrral, gyermek nélkül.
Kérem, felveszem Önnel a kapcsolatot, mert jótékonysági és Isten
humanitárius munkájára szeretném felajánlani azt a 2 800 000,00 millió
dollárt, amelyet néhai férjemtől örököltem.
Sajnos az orvos azt mondta, hogy lehet, hogy nem bírom ki a következő
két hónapot, mert vérrákom van, ami nagyon kritikus.
Kérem, olyan személyt keresek, aki ezt az alapot árvaházakra,
özvegyekre fordítja, és Isten szavát terjeszti hazájában.
Nagyra értékelem őszinteségét és bátorságát ebben az adományozásban.
Kérem, válaszoljon nekem, miután elolvasta ezt az üzenetet az alappal
kapcsolatos további részletekért, mert sürgős.
Szeretett nővéred