Számlázással kapcsolatos ügyeid könnyen és gyorsan kezelheted My Vodafone Mobil fiókodban

From: Vodafone Magyarország <hirlevel.hu_at_vodafone.com>
Date: Wed, 2 Mar 2022 16:24:40 +0000 (UTC)

Vodafone Kedves Ügyfelünk! Tudtad, hogy mobil előfizetésed számlázásával kapcsolatos ügyeidet könnyen és gyorsan kezelheted My Vodafone Mobil fiókodban? Megnézheted, kiegyenlítheted aktuális számláidat, ellenőrizheted a jóváírásokat, beállíthatod kapcsolattartói telefonszámod vagy e-mail címed, amire számlaértesítőidet szeretnéd kapni. Hogy tudok belépni a My Vodafone Mobil fiókba? A belépéshez használd kapcsolattartói telefonszámodat vagy kapcsolattartói e-mail címedet (ez legtöbbször az az e-mail cím, melyre Vodafone mobil számláid értesítői is érkeznek) vagy My Vodafone azonosítódat és a hozzá tartozó jelszót. Amennyiben elfelejtetted a jelszót, a bejelentkezési képernyőn található „elfelejtettem a jelszavam” linkre kattinva kapsz további segítséget. Ha így sem tudsz továbblépni, használd a „nem tudok bejelentkezni, segítséget kérek” linket. Amennyiben Te vagy az Előfizető, fiókodhoz más felhasználóknak is egyszerűen hozzáférést adhatsz. A számlázási hozzáférés beállítása teljes körű számlázási ügyintézésre jogosít, illetve új számláidat is a számlázási szerepkörrel rendelkező felhasználónak küldjük. Szerepkörök Amennyiben további számlázással kapcsolatos kérdésed lenne, nézd meg a leggyakoribb kérdéseket. Hol tudom megnézni aktuális és korábbi mobil számláimat? My Vodafone fiókodba történő belépést követően, a Számláim menüpont alatt minden fontos információt megtalálsz, valamint megtekintheted és letöltheted aktuális és korábbi mobil számláidat, míg befizetéshez válaszd a Befizetem gombot. Jó tudnod! Az elektronikus számlák hitelessége megegyezik a papír alapú számlák hitelességével. Amennyiben részletfizetéssel választottál készüléket, a Mobil menüpont Készülék részletfizetés opciója alatt az ezzel kapcsolatos információkat is megtalálod. Megtekintem mobil számláimat Hogyan és meddig tudom befizetni mobil számlámat? Számláid befizetési határidejét megtalálod a számlán és My Vodafone Mobil fiókodban. Számlád legkényelmesebb kiegyenlítéséhez válassz online fizetési lehetőségeinkből, vagy állíts be csoportos beszedési megbízást! Nézd meg milyen befizetési módok közül tudsz választani! Hogyan fizethetem be telefonszámlámat? Kérjük, vedd figyelembe, hogy a befizetési módok könyvelési ideje eltérhet. Erről további információt itt találsz. Mit tegyek, ha nem kaptam értesítést az új számla elkészültéről? Értesítéstől függetlenül a legfrissebb elkészült számlák megtekinthetőek a My Vodafone alkalmazásban vagy My Vodafone Mobil fiókodban. Ellenőrizd és szükség esetén frissítsd kapcsolattartói elérhetőségeidet My Vodafone Mobil fiókod Beállítások menüpontja alatt. Miért nem látom a befizetést a számlámon? Aktuális, legfrissebb egyenlegedet a My Vodafone alkalmazásban vagy a My Vodafone Mobil fiókodban tudod megtekinteni. Ez az az egyenleg, ami alapján a számlabefizetést szükséges teljesítened. Amennyiben a számlazárást követően érkezik befizetés, vagy előleg, akkor az a soron következő számládon fog megjelenni. Az egyes befizetési módoknál a könyvelési idő eltérő lehet, amik 2-5 munkanapot is igénybe vehetnek. Hogyan tudok elektronikus számlázási módra váltani? Amennyiben nem az elektronikus számlázási módot választottad a szerződés megkötésekor, ezt utólag is megteheted My Vodafone Mobil fiókodban. Lépj be My Vodafone Mobil fiókodba és kövesd a beállítás lépéseit: Belépek Amennyiben Vodafone vezetékes szolgáltatással is rendelkezel, vezetékes szolgáltatással kapcsolatos számláidat My Vodafone Otthoni vezetékes fiókodban tudod megnézni és befizetni. Köszönjük, hogy a Vodafone-t választottad! Üdvözlettel: Töltsd le a My Vodafone alkalmazást! Az alkalmazás segítségével egyetlen kattintással elérheted az előfizetéseddel kapcsolatos legfontosabb információkat és kényelmesen intézheted ügyeidet telefonodról! Kövess minket! A jelen elektronikus levélben megjelenő valamennyi információ és adat kizárólag tájékoztatásul szolgál, marketing ajánlatot nem tartalmaz. További információért írj a www.vodafone.hu/ugyfelszolgalat/kapcsolat oldalon. Ezúton tájékoztatjuk, hogy a Szolgáltató honlapján elhelyezésre kerültek a kiskorúak védelmét lehetővé tevő, könnyen telepíthető és használható szoftverek, illetve azokkal egyező célra szolgáló más szolgáltatások elérhetőségére, valamint használatára vonatkozó részletes információk, amelynek elérhetősége: www.vodafone.hu/kiskoruakvedelme. A Vodafone Magyarország adatkezelési tájékoztatóját a Vodafone Magyarország Általános Szerződési Feltételeiben találhatod. Jogaidról részletesebb tájékoztatást a www.vodafone.hu/adatkezeles oldalon találhatsz.
Received on Wed Mar 02 2022 - 17:24:41 CET

This archive was generated by hypermail 2.3.0 : Wed Mar 02 2022 - 17:32:14 CET