Tisztelt Agárdi Ibolya!
Bankunkhoz érkezett bejelentés alapján az alábbiakban kérjük közreműködését.
Nyilvántartásunk szerint Ön a lakossági folyószámlájához kapcsolódóan OTPdirekt Mobil Aláírás és Mobiltelefonos szolgáltatással rendelkezik. Tudomásunkra jutott, hogy a szerződésben megadott telefonszám nem az Ön birtokában van.
A banktitok megóvása érdekében mindkét szolgáltatást töröltük rendszerünkből, annak ismételt igénybevételéhez a megfelelő telefonszámot bármelyik bankfiókunkban megadhatja. Intézkedését köszönjük.
Bankunk szolgáltatásaival a továbbiakban is készséggel állunk rendelkezésére.
Budapest, 2022. március 17.
Tisztelettel:
Kellner Éva Harmati Melinda
ügyfélszolgálati vezető tanácsadó panaszkezelési szenior szakértő
OTP Bank Nyrt.
Központi Panaszkezelési Főosztály
________________________________
Az OTP Bank Nyrt adatkezelési tájékoztatójáért kérjük keresse fel honlapunkat:
https://www.otpbank.hu/portal/hu/adatvedelem
Ez az üzenet, s bármely melléklete bizalmas információkat tartalmazhat és kizárólag a címzettnek szól.
Amennyiben nem Ön ennek az üzenetnek a címzettje, kérjük azonnal értesítse a feladót, s az üzenetet törölje a rendszeréből.
For information on our data protection please see the privacy policy of OTP Bank Plc:
https://www.otpbank.hu/portal/en/Privacy
This message and any attachment may be confidential and intended exclusively for the addressee.
If you are not the intended addressee please notify the sender immediately and delete this message and any attachment from your system.
OTP Bank Nyrt.
1051 Budapest, Nádor utca 16.
Cégjegyzékszám: Cg.: 01-10-041585; Fővárosi Törvényszék Cégbírósága
Received on Thu Mar 17 2022 - 15:29:43 CET