(no subject)

From: <hoanv_at_huynam.net>
Date: Sun, 17 Jul 2022 06:53:06 +0200

Szia.

Ez az utolsó figyelmeztetés.

Egy trójai vírust telepítettem az Ön operációs rendszerére egy Ön által gyakran látogatott felnőtteknek szóló weboldalon keresztül.
Minden személyes adatot átmásoltam a szervereimre.
Hozzáférésem van a személyes adataihoz, az üzenetküldőkhöz, a közösségi hálózatokhoz, az e-mailekhez, a csevegési előzményekhez és a kapcsolatlistához.

A vírusom lehetővé teszi számomra, hogy beszivárogjak a rendszeredbe. Ez egy többplatformos vírus rejtett VNC-vel.
Működik iOS, Android, Windows és macOS rendszereken.
Titkosítva van, így a rendszered nem tudja észlelni, minden nap törlöm az aláírásait.

Az Önről szóló információk gyűjtése során rájöttem, hogy Ön nagy rajongója a felnőtt honlapoknak.
Nagyon szeretsz pornóoldalakat látogatni és mocskos videókat nézni orgazmus közben.

Már készítettem egy képernyőfelvételt.
Ez egy montázs az akkoriban nézett pornóvideóból és a maszturbálásodból.
Az arca jól látható. Ez a videó örökre tönkreteszi a hírnevét.

Ezt a videót szétküldöm az összes ismerősének és barátjának, és nyilvánosságra hozom az interneten.
És közzé fogom tenni az összes személyes adatodat (hívások, levelezés, látogatási előzmények, személyes fotók és videók, minden titkod nyilvános lesz).
Felteszek mindent, amit a készülékedről találtam a nyilvános internetre.

Azt hiszem, tudja, mire gondolok.
Ez egy igazi katasztrófa lesz számodra.

Örökre tönkretehetem az életed.

Szerintem ezt nem akarod, hogy megtörténjen.

Oldjuk meg így: átutalsz nekem 1400 eurót (EUR) (bitcoinban kifejezve az átutalás pillanatában érvényes árfolyamon) és én azonnal törlöm ezt a sok mocskot a szervereimről.
Ezután elfelejtjük egymást.

A bitcoin pénztárcám a fizetéshez: bc1qg006q8q37maeyll8mxu709t27ra4g68eyas5qf

Ha nem tudja, hogyan kell pénzt utalni, és mi a Bitcoin. Használja a Google-t.

Adjunk 2 munkanapot.

Ne próbáljatok reklamálni sehol, mert a tárcát nem lehet lenyomozni, a posta ahonnan a levél érkezett szintén nem nyomon követhető és automatikusan jön létre, így nincs értelme írni nekem.
Ne próbáljon kapcsolatba lépni a rendőrséggel és más biztonsági szolgálatokkal, különben az Ön adatai nyilvánosságra kerülnek.
Az időzítő automatikusan elindult.
Az időzítő automatikusan elindult.
Értesítést kapok a megnyitásról
A jelszavak megváltoztatása a közösségi hálózatokon, levelezésen, eszközön nem segít, mert az összes adatot már letöltötték a szervereim fürtjébe.

Sok szerencsét, és ne csinálj semmi hülyeséget.