Még nem volt erre példa!

From: Péter P. <info_at_muaystore.hu>
Date: Fri, 21 Oct 2022 14:04:05 +0000

Üdvözlöm Péter vagyok a Muaystore.hu-tól,

el szerettem volna mondani, hogy összeállítottam egy különleges ajánlatot a legkelendőbb krémjeinkre, amelyre még soha nem volt példa.

Mivel az akcióval rengeteget spórolhatnak vásárlóink, így csak néhány napig lesz elérhető.

Az akció lejárati dátumát a hét végére tettem, szóval ne hagyja ki a.

**Az ajánlat 2+1 INGYENES (lejárat: 10.23.)**

**2+1 Ajándék Namman Muay krém akciónkat!**
10,797Ft **7198Ft**
*( megtakarítás 3,599Ft)*

[**VÁSÁROLJON MOST!**](https://muaystore.hu/shop/thai-kremek/krem-21-ingyenes/)

Ne felejtsd el, hogy továbbra is érvényes a 60 napos elégedettségi garancia, ami egyszerűen annyit jelent, hogy ha nem elégedett termékeinkkel, a vásárlástól számított 60 napon belül visszaküldheti azokat, és mi a teljes vételárat visszatérítjük.

Abban viszont teljesen biztos vagyok, hogy a termékek népszerűsége és minősége miatt ez nem fog megtörténni.

Kellemes napot,

**Péter P.**
*Ügyfélszolgálati munkatárs*

**Tykhe d.o.o.,**Stantetova 32, 3320, Velenje, Slovenia

Ezt az üzenetet azért küldtem Önnek, mert biztos vagyok abban, hogy történetünk és termékünk érdekli. Amennyiben nem szeretne többet megtudni arról hogyan segített a Namman Muay több ezer embernek elérni egy panaszmentes életet, kattintson erre a [linkre.](https://34y02.r.ag.d.sendibm3.com/mk/un/UYbau9gfgmIhNL8w5jZ7eXiVCrIIDHdJNH7A-g40Np2e_DL1Bdv6UGKhwRgiJl6dYG2shl71-TRw-E0-Aq27ZsMknZOTUg9lHQHQh3AXd2iQAv_LBz3gVo0dtKGpFRYgtixcjYn8q3p6DFI-MMpaqlKSIFzGez1HIQ)