(no subject)

From: <kjh123_at_mt-korea.co.kr>
Date: Sat, 1 Apr 2023 20:48:12 +0300

Szia!

Bajba kerülhetsz a törvénnyel.

Ez az utolsó esélye, hogy megelozze a kellemetlen következményeket és megorizze a jó hírnevét.

Az operációs rendszerét feltörték.
Minden személyes adatát átmásolták a szervereimre.

Egy trójai vírust telepítettem az összes olyan eszköz operációs rendszerébe, amelyet az internet eléréséhez használ.
Ez a szoftver hozzáférést biztosít számomra az eszközeid összes vezérlojéhez.

A titkosításnak köszönhetoen egyetlen rendszer sem fogja észlelni ezt a vírust. Minden nap törlodnek az aláírások.
Az összes személyes adatodat már átmásoltam a saját szervereimre.

Hozzáférésem van az e-mailjeidhez, az üzenetküldokhöz, a közösségi hálózatokhoz, a kontaktlistádhoz.

Amikor adatokat gyujtöttem az eszközödrol, sok érdekes információt találtam rólad.

Nagyon szeretsz felnott videókat nézni, és orgazmusod van közben.
Van néhány videó, amit a képernyodrol rögzítettem.
Megszerkesztettem egy videót, amelyen jól látható az arcod és az, ahogyan pornót nézel és maszturbálsz.
A családodnak és a barátaidnak nem okoz majd gondot felismerni téged ebben a videóban. Ez a videó teljesen tönkreteheti a hírnevét.

Az Ön készülékén is sikerült olyan adatokat találnom, amelyeket az Ön országában tilos tárolni.
Bajba kerülhet a törvénnyel.

Elküldhetem az összes ismerosének a bizonyítékot az illegális tevékenységérol, és mindenki számára nyilvánossá tehetem az interneten.

Rengeteg személyes adatod van nálam. Ez a böngészési elozményeid, a messenger és a közösségi média levelezése, telefonhívásaid, személyes fotóid és videóid.
Az összes adatodat nyilvánosságra tudom hozni.

Biztos vagyok benne, hogy a rendorség ezek után érdeklodni fog maga iránt. És más biztonsági szervek az országában.

Csak egy kattintás az egérrel, és az összes, az Ön készülékén tárolt információ nyilvánossá válik.
Tisztában van a következményekkel.

Igazi katasztrófa lesz belole.
Az élete tönkre fog menni.

Biztos vagyok benne, hogy ezt szeretné megakadályozni, nem igaz?
Ez nagyon egyszeru.

Át kell utalnod nekem 450000 forintot (HUF) (Bitcoinban kifejezve az átutaláskori árfolyamon). Ezt követoen minden rólad szóló információt törölni fogok a szervereimrol.

Nem foglak többé zavarni.
A bitcoin tárcám a fizetéshez: bc1qtrvx96ne23vqpyps4p8fx6xreg52gu8gn2g2wt

Nem tudod mi az a Bitcoin és hogyan kell használni? Használd a Google-t.
A fizetésre 2 munkanap áll rendelkezésedre.
Miután elolvastad ezt az e-mailt, az idozíto automatikusan elindul.
Már kaptam egy értesítést arról, hogy megnyitotta ezt az e-mailt.

Nem kell válaszolnod nekem, ez az e-mail automatikusan jött létre, és nem követheto nyomon.
Nem kell megpróbálni kapcsolatba lépni senkivel segítségért. A Bitcoin tárca lenyomozhatatlan, így csak az idejét vesztegeti.

A rendorség és más biztonsági szolgálatok sem fognak segíteni.
Minden ilyen esetben késedelem nélkül közzéteszem az összes videót.
Az összes adatodat már átmásoltam a szervereim egy fürtjébe, így a jelszavak megváltoztatása az e-mailben vagy a közösségi médiában nem fog segíteni.

Remélem, hogy a megfelelo megoldást választja.