Csomag Gls 4785632014

From: Gls Magyarország <glshungary_at_csomag.hu>
Date: Fri, 6 Oct 2023 14:42:26 +0000

GLS.

 Szia kedves vásárló!

Sajnálattal értesítjük, hogy 2023. október 3 -án megérkezett csomagját visszaküldjük. 2 egymást követő napon próbáltuk kiszállítani Önnek ezt a csomagot:
2023. október 4 -én sikertelen kézbesítést kíséreltek meg .
2023. október 5 -én megpróbáltuk újra szállítani.

Ez akkor fordulhat elő, ha a cím helytelen. A csomag kézbesítéséhez kérjük töltse ki a weboldalunkon található ürlapot:

 _at_ itt ütemezhet át új szállítást.

 Felhívjuk figyelmét, hogy csak 2 nap ingyenes tárhelyet kap, ezt követöen pedig minden egyes tárolási napért 540,65 Ft plusz díjat számítunk fel.

© 1999 2023
 GLS Magyarország