Re: [Smartsupp] Új üzenet a következőtől: none@none.hu

From: WebShop - Pingvin Patikák <webshop_at_pingvinpatika.hu>
Date: Wed, 15 Nov 2023 08:51:34 +0100

Tisztelt Vásárlónk!

Köszönjük megkeresését!

Amennyiben megadta a céges adatokat, úgy kollégáink aszerint állítják ki
az Ön számláját. Kérjük válaszában adja meg a rendelés számát és megnézzük.

Várjuk szíves visszajelzését!

Üdvözlettel,

Pingvin Patika Webáruház
Pingvin Patika Webáruház
Pingvin Napfény Zrt.
Székhely: 6720 Szeged, Széchenyi tér 17.
Patika: 6723 Szeged, Csongrádi sgt. 71.
Pingvin Patika logó

Pingvin Patika Akciók PINGVIN Akciós termékek
<http://www.pingvinpatika.hu/akciok> Pingvin Patika Online magazin
PINGVIN Online magazin <http://www.pingvinpatika.hu/blog.html/> Pingvin
Patika Facebook PINGVIN Facebook <https://www.facebook.com/pingvinpatika>