Donation of €3,600,000.00

From: Schaeffler Group AG <isabel.xavier_at_valence.com.br>
Date: Fri, 2 Feb 2024 03:49:51 -0300 (BRT)

Helló,
Maria Elisabeth Schaeffler vagyok, német üzleti mágnás, befektető és filantróp. A Wipro Limited elnöke vagyok. Személyes vagyonom 25% - át jótékonysági célokra fordítják. Azt is megígértem, hogy a fennmaradó 25% - ot 2024-ben magánszemélyeknek adom . Úgy döntöttem, hogy 3 600 000,00 eurót adományozok Önnek. Ha érdekel az adományom, lépjen kapcsolatba velem további információkért.Az alábbi link segítségével többet is olvashat rólam
https://en.wikipedia.org/wiki/Maria-Elisabeth_Schaeffler
Vegye fel velem a kapcsolatot e-mailben:: schaefflernariaelisabeth_at_outlook.de
Üdvözlet
Ügyvezető Igazgató Wipro Limited
Maria Elisabeth Schaeffler