Komoly feladatokkal fog járni az eddigi **Ügyfélkapu megszűnése 2025. január 15-étől**, emellett a Digitális Állampolgárság (DÁP) bevezetésével összefüggő jogalkotás is számos változást indít el 2025 januárjától. A **Központi Azonosítási Ügynök (KAÜ)** azonosítási szolgáltatása már csak **Ügyfélkapu+ vagy DÁP mobilalkalmazással lesz használható**, a sima jelszavas bejelentkezés pedig nem szerepel a felsorolásban.
Biztosak vagyunk benne, hogy az Ön számára is **vannak még fehér foltok és kérdőjelek** a DÁP és Ügyfélkapu+ keretében elvégzendő átállással kapcsolatban!
**DÍJMENTES 99 oldalas összefoglaló kiadványunk** a változásokkal kapcsolatban **felmerülő összes kérdést** igyekszik körültekintően megválaszolni, emellett **csaknem száz képernyőfotó** és **folyamatleírás** segítségével könnyen elvégezhetővé teszi a regisztrációs és alkalmazási kötelezettségek problémamentes elvégzését.
Csupán a legfontosabbakat kiemelve – az alábbi főbb változásokat elemezzük részletesebben is:
- **A DÁP alkalmazás bevezetése** - A Digitális Állampolgárság Program (DÁP) Magyarországon az elmúlt évek egyik legjelentősebb digitalizációs projektje, amely olyan funkciókat tartalmaz, mint a digitális erkölcsi bizonyítvány igénylése, vagy a személyazonosság QR-kód segítségével történő igazolása.
- **Kétfaktoros azonosítás** - A DÁP alkalmazás használatához kétfaktoros azonosítás szükséges. Első lépésként a felhasználó megadja a szokásos belépési adatokat (login és jelszó), majd egy QR-kód segítségével további biztonsági kódot generál, amelyet szintén be kell írni a rendszerbe.
- **Az Ügyfélkapu+** - Mint ismeretes, az érintettek akár most is regisztrálhatnak az Ügyfélkapu+-ra, viszont a regisztráció után a felhasználó már nem fog tudni belépni a régi ügyfélkapus bejelentkezéssel, hacsak nem törli az Ügyfélkapu+-t.
- **Mire készüljenek nagyon a könyvelők?** - A könyvelőknek és a vállalkozásoknak fel kell készülniük arra, hogy 2025-től „élesben” is kötelezővé válik a kétfaktoros azonosítás használata az elektronikus ügyintézési rendszerekbe történő belépéshez, beleértve az eBev portált, a Cégkaput, és más kormányzati rendszereket, mint például az ÁNYK. Ez azt jelenti, hogy a jelenlegi belépési mód megszűnik, és csak azok férhetnek hozzá ezekhez a rendszerekhez, akik használják az Ügyfélkapu+ szolgáltatást vagy a DÁP applikációt.
A **mintegy 100 oldalas kiadványunk – közel 200 ábrával és képernyőfotóval** – az digitális átálláshoz szükséges valamennyi kötelezettséget bemutat és jól érthetően megtanít az elektronikában kevésbé jártas könyvelők, adószakértők számára is.
Éljen a lehetőséggel! Töltse le díjmentes kiadványunkat, és legyen képben a digitális átállás Önt érintő részleteiben!
[ Letöltöm a PDF-et](
http://r.nl.menedzserpraxis.hu/mk/cl/f/sh/WrtLDabpWlgiT9TztHGm2SrpU02gNxdh/WCJGPun2hQ-G "Letöltés")
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
© 2024 - Menedzser Praxis Szakkiadó és Gazdasági Tanácsadó Kft.
1139 Budapest, Váci út 99-105. 4. em.
E-mail: [info](mailto:info_at_mprx.hu)[_at_mprx.hu](mailto:ugyfelszolgalat_at_mprx.hu)
Telefonszám: 06 1 880 7600
Felnőttképzési nyilvántartási szám: B/2020/000053
Ez az e-mail a(z) info_at_none.hu címre lett kiküldve.
[l](
http://r.nl.menedzserpraxis.hu/mk/un/sh/2BiWVc8vmqE7cizwwqkwZaaKBEyYiqR2eH/q2l-TMfBJP3i)
[Nem kérek ilyen tartalmakat](
http://r.nl.menedzserpraxis.hu/mk/cl/f/sh/WrtLDabpYKCUSZmbV8qBSEAYLamWuDwn/S4aRqpYj8Ovi "Leiratkozás")
Received on Wed Nov 27 2024 - 14:12:28 CET