2024.12.31. és 2025.01.02. között az ügyfélkiszolgálás szünetel

From: Vodafone Magyarország <no-reply_at_vodafone.hu>
Date: Fri, 20 Dec 2024 10:27:39 +0000 (UTC)

Ha levelünk nem megfelelően jelenik meg, kérjük, kattints ide! Fontos információk levelünkben! Kedves Ügyfelünk! Tájékoztatunk, hogy 2024.12.31-én 15:00 órától 2025.01.02-án 07:00 óráig rendszereink technikai átállása miatt az ügyfélkiszolgálás mind a mobilos, mind a vezetékes ügyfeleink részére szünetel. Szeretnénk felhívni a figyelmedet, hogy alapszolgáltatásaink: a hívások indítása és fogadása, az SMS küldés és fogadás, az adathasználat, valamint az otthoni és üzleti (vezetékes TV, internet és telefon) szolgáltatások ezen az időszak alatt is zavartalanul működnek! A technikai átállás alatt 2024.12.31-én 15:00 órától 2025.01.02-án 07:00 óráig az alábbi szolgáltatások nem lesznek elérhetőek: Weboldalunkat átalakítjuk, ezért az nem lesz elérhető, így nem lesz lehetőséged a webshopban szerződés módosításra, új szolgáltatás vagy készülék megrendelésére. Január 2-tól várunk a megújult www.one.hu oldalunkon. A My Vodafone alkalmazást is megújítjuk, december 31. 15.00 órától nem tudsz majd belépni az alkalmazásba, így ezen a felületen nem tudod a megszokott ügyeid intézni. Január 2-tól az új One applikációkban a megszokott lehetőségek és a JóDolgok is várnak. A One TV webes és applikációs felületére nem tudsz majd belépni. Az átállás kezdete előtt már belépett felhasználók tudják használni a szolgáltatást, amennyiben folyamatosan bejelentkezve maradnak. A Mobilvásárlás (autópálya matrica, parkolás, lottó, stb.) lehetősége szünetel. Easy rider alkalmazáson keresztül sem lehet autópálya matricát vásárolni vagy parkolást indítani, fizetni. Személyes és telefonos ügyfélkapcsolati pontjainkon sem lesz lehetőség: Új szolgáltatási csomagok előfizetésre, meglévő előfizetés módosítására (szerződéshosszabbításra, tarifacsomagváltásra) Számla befizetésre Adat és egyéb kiegészítő opciók vásárlására Roaming szolgáltatás aktiválására Feltöltőkártyás adategyeztetésre és egyenlegfeltöltésre Készülékkel kapcsolatos ügyintézésre (szerviz, kárrendezés, új biztosítás kötése) Egyenleggel kapcsolatos ügyintézésre, feltöltőkártyás éves adategyeztetésre és SIM kártya aktiválásra Mi a teendőd az átállás előtt és mire van lehetőséged az átállás alatt? Készülj fel arra, hogy a technikai szünet alatt nem lesz lehetőséged a szokásos ügyintézésre, ezért kérünk még az átállás előtt gondoskodj az alábbiakról: Fizesd be esedékes számláidat legkésőbb 12.30-án. Az átállás ideje alatt erre csak átutalással lesz lehetőséged. Fetöltőkártyás ügyfeleinknek az egyenlegfeltöltés ATM-en keresztül változatlanul elérhető. Amennyiben esedékes a feltöltőkártyás éves adategyeztetés, kérjük végezd el az ügyintézési szünet előtt. Autópálya matrica ebben az időszakban csak benzinkúton vagy egyéb alkalmazásban (pl. Simple) vásárolható. Lottó vásárlás a lottózókban vagy egyéb online felületen (pl.: szerencsejatek.hu) lehetséges. Parkolásodat a parkoló automatákon keresztül vagy egyéb alkalmazásban (pl. Simple, Parkl) fizetheted ki. Annak érdekében, hogy zökkenőmentes legyen a mobilinternet adathasználat az átállás ideje alatt, díjmentes és korlátlan belföldi és EU roaming adatot biztosítunk. További hasznos információkat a www.vodafone.hu/atallas oldalon találsz. Köszönjük türelmedet! Üdvözlettel: Jelen levelet adatkezelőként a Vodafone Magyarország Zrt. a felek között fennálló hírközlési szerződés teljesítésével kapcsolatos megkeresés céljából küldte. A Vodafone Magyarország adatkezelési tájékoztatóját a vodafone.hu/adatkezeles oldalon találod – a részleteket „az előfizetők Vodafone általi megkereséseivel kapcsolatos adatkezelésekről” szóló egyedi adatkezelési tájékoztatójában találod: jelen levél a tájékoztatóban bemutatott C) eset. Amennyiben kérdésed van az adatkezeléssel kapcsolatosan, fordulj a Vodafone Magyarország Zrt. adatvédelmi tisztviselőjéhez: dpo-hu_at_vodafone.hu.
Received on Fri Dec 20 2024 - 11:43:19 CET

This archive was generated by hypermail 2.3.0 : Fri Dec 20 2024 - 11:43:42 CET