Tájékoztatás karbantartásról

From: Aegon Biztosító <tajekoztatas_at_aegon.hu>
Date: Wed, 08 Feb 2023 16:50:21 +0100

[https://click.aegon.hu/iQ/X6KqqwFq0zTnZ5VE/AmWm/U5FR/GCM6] Tájékoztatás karbantartásról Kattintson ide, [https://click.aegon.hu/iQ/X6KqqwFq0zTnZ5VE/AmWm/U5FS/JVNA] ha hibásan jelenik meg az alábbi levél! Kedves Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy az alábbi időpontokban a Biztosító egyes szolgáltatásaiban - az informatikai rendszereket érintő tervezett karbantartás miatt - előfordulhatnak átmeneti kiesések , melyek során a következő szolgáltatások nem, vagy csak részlegesen lesznek elérhetőek az alábbi időszakokban: aegon.hu, online ügyfélszolgálat, Írjon nekünk, online kárbejelentő, online szerződéskötés, chat. * 2023. február 17. (péntek) 14:00 órától február 18. (szombat) 02:00 óráig * 2023. február 22. (szerda) 9:00 órától 12 óráig Továbbá chat szolgáltatásunk 2023. március 03. (péntek) 8:00 órától 16:00 óráig lesz elérhető. Ügyfeleink folyamatos kiszolgálása érdekében a következő intézkedéseket tesszük: Személyes ügyfélszolgálat: A lenti időpontokban esetleges átmeneti szolgáltatás kiesés esetén, papír alapon rögzítjük a beérkező igényeket és azokat a szolgáltatás visszaállítása után nyitvatartási időben dolgozzuk fel. * 2023. február 17. (péntek): 14:00-tól 16:00 óráig, * 2023. február 22. (szerda): 9:00-tól 12:00 óráig. Telefonos ügyfélszolgálat: A lenti időpontokban esetleges átmeneti szolgáltatás kiesés esetén a telefonos ügyfélszolgálat nem lesz elérhető. * 2023. február 17. (péntek): 14:00-tól 16:00 óráig, * 2023. február 22. (szerda): 9:00-tól 12:00 óráig. A szolgáltatásban esetlegesen tapasztalható néhány órás kiesés idején: * lakáskár esetén : tárja fel a területet, fotózza le a sérülést, a hibát hárítsa el, a cserélt alkatrészt őrizze meg. Fontos, hogy a terület visszaburkolásával várjon a káresemény bejelentéséig, * gépjárműkár esetén : a bejelentést a fenti időszakon kívül teheti meg, * évfordulós felmondás kezdeményezése esetén : a bejelentést a fenti időszakon kívül teheti meg. A panaszbejelentéseket a panasz_at_aegon.hu e-mail címen fogadjuk. A beérkező panaszokat szokás szerint a panaszkezelésre nyitva álló 30 napos határidőn belül rendezzük. Egyéb időpontokban a megszokott rendben állunk ügyfeleink rendelkezésére. Megértését és türelmét köszönjük. Üdvözlettel, Aegon Biztosító [https://click.aegon.hu/iQ/X6KqqwFq0zTnZ5VE/AmWm/U5FT/BMrt] [https://click.aegon.hu/iQ/X6KqqwFq0zTnZ5VE/AmWm/U5FU/hXo5] [https://click.aegon.hu/iQ/X6KqqwFq0zTnZ5VE/AmWm/U5FV/Rv7h] Amennyiben nem kíván hasonló információkat tartalmazó levelet kapni társaságunktól, ide kattintva [https://click.aegon.hu/iQ/X6KqqwFq0zTnZ5VE/AmWm/U5FW/X5hf] leiratkozhat. Kérjük, erre az e-mailre ne válaszoljon! Ha kérdése van, írjon nekünk! [https://click.aegon.hu/iQ/X6KqqwFq0zTnZ5VE/AmWm/U5FX/YcU2] Ezen levél küldésére az EDIMA.email Kereskedelmi és Szolgáltató Kft., mint adatfeldolgozó rendszerét használtuk.



AEGON_logo.png__size_1484
(image/png attachment: AEGON_logo.png__size_1484)

AEGON_logo_footer.png__size_1424
(image/png attachment: AEGON_logo_footer.png__size_1424)

logo-grey.png__size_5928
(image/png attachment: logo-grey.png__size_5928)

aegon_fb.png__size_2987
(image/png attachment: aegon_fb.png__size_2987)

aegon_yt.png__size_468
(image/png attachment: aegon_yt.png__size_468)

Received on Wed Feb 08 2023 - 16:50:23 CET

This archive was generated by hypermail 2.3.0 : Wed Feb 08 2023 - 16:52:41 CET