Mit keresünk a Glamour magazinban? 💜

From: Fanni & Bálint - activé <hello_at_activefibershake.com>
Date: Tue, 07 Mar 2023 08:15:03 +0000 (UTC)

https://activefibershake.com/

Szia The,

Amikor kicsi voltam és valaki megkérdezte, hogy mi leszek, ha nagy leszek, általában az volt a válasz, hogy újságíró egy menő divatmagazinnál.👧🏼

Az írót tinédzserkoromban stylistra módosítottam, később pedig marketingesként képzeltem magamat ugyanannál a magazinnál. Az életem más irányt vett és a gyerekkori tervek nem valósultak meg, de nem bánom, hisz helyette jött az activé FiberShake.

Az életem más irányt vett és a gyerekkori tervek nem valósultak meg, de nem bánom, hisz helyette jött az activé FiberShake.

Ettől függetlenül a Glamour szeretete máig megmaradt.

Decemberben megcsörrent a telefonom és a legváratlanabb kérés hangzott el: a Glamour magazin felkért, hogy Bálinttal (férjemmel és egyben üzlettársammal) adjunk egy interjút az activé történetéről a kezdetektől napjainkig.😍

Egy három oldalas interjú készült velünk, aminek a keretein belül egy profi fotózáson is részt vehettünk stylisttal, sminkessel, fodrásszal. Így vált egy gyerekkori álom egy napra valóssággá.

Az interjúban mesélünk személyes sikerekről, kudarcról, vállalkozásról kisbaba mellett, a közös munkáról és a jövőbeni terveinkről is. Mától kapható a március-áprilisi összevont szám az újságosoknál.

Üdv
Fanni

Gyors. Egészséges. Finom.

[Button Text](https://www.instagram.com/activefibershake_hu/)
[Custom](https://www.facebook.com/activefibershake)
[Custom](https://hu.pinterest.com/activefibershake/_created/)
[Custom](mailto:hello_at_activefibershake.com)