[Anviz] - (Technical Support)Re: Conversation with Web User 67164f9cf13e59a187bc1405

From: Anviz Customer Service <support_at_supportanviz.zendesk.com>
Date: Mon, 21 Oct 2024 13:14:13 +0000

Your request (246051) has been updated. To add additional comments, reply to this email.
----------------------------------------------

Rendszer, 2024. okt. 21. 06:14 GMT-7

(05:57:02) Anviz Bot: Helló! Örülünk, hogy kapcsolatba lépett Anvizhez. Kezdheti az üzenet beírásával, vagy az alábbi gombra kattintva. Ha valós idejű telefonos támogatást igényel, hívja a +1 (855) 268-4948 telefonszámot. Szolgáltatási időnk 7:00 - 16:00 PDT/PST.

CSEVEGJEN AZ ÉRTÉKESÍTÉSEKKEL, TÁMOGATÁSRA VAN SZÜKSÉGEM
(05:57:44) Web User 67164f9cf13e59a187bc1405: Támogatásra van szükségem
(05:57:47) Anviz Bot: Sajnálom, hogy gondjai vannak a termékünkkel, végigvezetem egy egyszerű hibajelhárítási lépést, ha még mindig nem működik, átadjuk ügynökünknek. Kérjük, hagyja meg e-mail címét, ha nem tudunk valós idejű beszélgetést biztosítani Önnek.
(05:57:48) Anviz Bot: Dolgozzunk együtt, próbáljuk meg gyorsan megoldani és megoldani a problémát. A felmerülő aggodalom magában foglalja...

ESZKÖZ BEÁLLÍTÁSA, CROSSCHEX CLOUD KONFIGURÁCIÓ, CROSSCHEX SZABVÁNYOS KONFIGURÁCIÓ, NEM FUNKCIONÁLIS ESZKÖZ, JÓTÁLLÁSI SZABÁLYZAT
(05:58:04) Web User 67164f9cf13e59a187bc1405: Eszköz beállítása
(05:58:07) Anviz Bot: Íme néhány cikk segíthet:
1. https://help.anviz.com/hc/en-us/articles/25320935704473-How-to-Input-Characters-Letters-Symbols-on-Anviz-Devices
2. https://help.anviz.com/hc/en-us/articles/25316974460569-How-to-enter-device-menu-CX7-CX2 -
3. https://help.anviz.com/hc/en-us/articles/25320564773785-How-to-find-your-password
4. https://help.anviz.com/hc/en-us/articles/25236916463129-Q-A-Updated-Constantly -
(05:58:08) Anviz Bot: Kérjük, írja le újra problémáját, nagyra értékeljük a problémát bemutató fényképet vagy videót.

Összekapcsollak a következő elérhető ügynökkel.

Eközben kérjük, töltse ki a következő információkat,A megadott információk alapján létrehozok egy támogatási jegyet. Ugyanabban az időben e-mailben fogunk kapcsolatba lépni Önnel.

IGEN, A PROBLÉMA MEGOLDÓDOTT, NEM, MÉG MINDIG SEGÍTSÉGRE VAN SZÜKSÉGEM
(05:58:42) Web User 67164f9cf13e59a187bc1405: Nem, még mindig segítségre van szükségem
(05:58:44) Anviz Bot: Kérjük, írja le újra problémáját, nagyra értékeljük a problémát bemutató fényképet vagy videót.

Összekapcsollak a következő elérhető ügynökkel.

Eközben kérjük, töltse ki a következő információkat,A megadott információk alapján létrehozok egy támogatási jegyet. Ugyanabban az időben e-mailben fogunk kapcsolatba lépni Önnel.
(05:58:46) Anviz Bot:
(06:04:06) Web User 67164f9cf13e59a187bc1405: Your full name: Mkbme
E-mail-cím: none_at_none.hu
I am a ...: Installer
Your country: Hungary
Your phone number is: 123456789
Purchase From: Authorized Retailer & Distributer
Product: Others::unknown
Please choose your issue below: Device Configuration::Language
(06:04:09) Anviz Bot: Elnézést kérünk a kellemetlenségért, de minden ügynökünk jelenleg elfoglalt vagy irodánk jelenleg zárva van, munkaidőnk 7:00 és 16:00 PDT /PST.

Az Ön által megadott információk alapján készítettem egy szervizjegyet. Csapatunk a lehető leghamarabb válaszol kérdésére.

A gyorsabb és pontosabb válasz érdekében kérjük, adja meg a további részleteket a szövegsávban.
    
--------------------------------
Ez az e-mail a(z) Anviz szolgáltatása.









[971V4V-1Z07L]
Received on Mon Oct 21 2024 - 15:14:18 CEST

This archive was generated by hypermail 2.3.0 : Mon Oct 21 2024 - 15:23:38 CEST